Keşfet

İlişki Soruları

1|0
Cevapla 1 3

Değer görmeme hissi ilişkiyi ne kadar yıpratır?

İlişkide değer görmemek ya da değer görmediğini düşünmek ilişkiyi ne kadar yıpratır
2|0
Cevapla 8 2

Beyler çıkarcı ilişkiden rahatsız olmuyo musunuz?

Yani kızın paranızı sizi kullandığını bilmenize rağmen susuyorsunuz niye? Neden buna göz yumuyorsunuz ve de bende ona hakketiğini veririm diyorsunuz?
0|3
Cevapla 1 6
0|0
Cevapla 2 1

23 yaşındayım 21 yaşındaki erkekle ilişki olur mu?

normalde 1 yaş küçük olsa bile o gözle bakmıyordum ama ister istemez duygularımı engelleyemiyorum hoşlandığım çocuk 21 yaşında onunda bana karşı var gibi erkekler geç olgunlaşır genelde korkuyorum biraz daha önce hiç...
0|1
Cevapla 7 11

Kızlar abinize iliskinizden bahsetmek ister miydiniz?

Kendi abiniz olsaydı yani onu kastediyorum
0|0
Cevapla 8 0

İlişkide çok kıskancım bunu nasıl engelleyebilirim?

Ben ilişkim olduğunda aşırı kıskanç bi kız oluyorum ağzından kız ismi duymayı geçtim toplu taşımada bi kızın yanına bile oturamaz , parfüm kokusunu bile alamaz düşündükçe çıldırıyorum. Bu durumla nasıl baş ederim.
0|0
Cevapla 4 6

4 aylık bir ilişkim var ve erkek arkadaşım?

Sabahtan çok sinirliydi zaten acıkmış o yüzden sinirliymiş akrabası hastane de yatıyor gece yanında bekleyecek bende dedim ki hani yarın değişim yapacaklar akrabaların geç gelecekse ben yarın kızlarla buluşayım bi...
0|2
Cevapla 2 2

Uzak mesafe ilişkisi yürüten var mı?

Instagram’dan birinin isteğini onayladım. Az takipçili düzgün duran birisi aramızda 1978km var maalesef. Görüntülü falan da konuştuk enerjimiz aşırı tutuyor ama ben devam ettirsem mi ettirmesem mi kararsızım ciddiye...
1|1
Cevapla 4 4

İlişkilerde kadınlar mı, erkekler mi daha hızlı?

İlişkilerde kadınlar mı, erkekeler mi daha hızlı? 12 Aralık 2025 #DeliMavi
6|8
Cevapla 17 30

Bir insanı seviyor olmak, o kişi için değişmeye değer mi yoksa değişmek ilişkiyi mi bitirir?

Ben sevginin insana gelişme isteği verdiğine inanıyorum. Ama değişim seni sen olmaktan çıkarıyorsa, o ilişki zaten bitmeye hazırlanıyordur.
0|2
Cevapla 5 12

İlişkinde senin sözün mü geçmeli?

Bana göre ortak kararlar alınmalı. Bir taraf baskın olursa kavga çıkabilir.
5|9
Cevapla 20 50

Ciddi ilişki istiyorum ama ciddi ilişki istemiyorummm nasıl olacak?

Takılmalık birisi değilim ama işler ciddiye binince evlilik de beni korkutuyor
0|2
Cevapla 2 21

Yeni ilişkidn çıktım tavsiye verin litfen?

Yeni ilişkidn çıktım 1.5 yıl sürd ailemle ailessiyle de tanıştm. Ciddiydi. Ama ilişkide sürekli şahsıma hakaret aşağılama vardı. İyi anlarımız oldu ama kötü anlarımızda gururumu kırıcı sözler söyluordu. Senden bi cacık...
0|0
Cevapla 2 1
0|0
Cevapla 2 1

Bu şekilde biten bir ilişki?

Okuduğum bölüm hakkında ve yaşadığım şehiri kendi eksiklik ve yetersiz hissedişimden dolayı yalan söyledim. Ayrılmak istedi ve ona bir daha ulaşmamı istemediğini söyledi. Yoğun ve çok sevgi dolu bir ilişkiydi en azından...
0|0
Cevapla 5 3
0|1
Cevapla 10 26

Uzak mesafe ilişkisiden olur mu?

O Ankara ben İstanbul gelip gidiyo ama bilmiyorum sizin içinde bulunduğunuz durumlar var mı konuyla alakalı nasıl baş ediyosunuz
0|2
Cevapla 9 12

En yakın arkadaşım kocasının yakın arkadaşı ile ilişkisi var?

Ben de geçen gün öğrendim ve yakaladım sizce ne yapmalıyım
0|13
Cevapla 11 51

Çatlatma iğnesi vuruldum doktor 3 gun iliski olsun dedi.1. gun oldu ama 2. Gun esim yorgunum yapamam dedi. Cok uzuldum?

Eşimle iignenin 1. Günu 36. saatin ve akşam 20.30 da iliski oldu iğnenin 2. Gunu esim istemiyorum yorgunum dedi. Beni cok kotu etkiledi moralim cok bozuldu igne yuzunden kac gündür agri çektim. Klomen diye iğrenç bi ilaç...
1|0
Cevapla 0 4

İlişkiniz yolunda gidince kızlarsoruyor'u unutuyor musunuz siz de?

ben evt. oglanla 1 hafta balayı yaptik, siteden çıkarken hesabi dondurdum kapıları kilitledim öyle çıktım 😁😁
1|3
Cevapla 12 10

Ilıskıde yas farkı sorun olur mu?

Arkadaslar calıstıgım yerde bır cocuk var 29 yasında ben 34 yasım yas farkı sorun olur mu bn bosanalı cok olmadı bn uzgınum ztn en ufak bır yanlısı olursa 2 tramva olur bnde uzer mı sızce
0|1
Cevapla 2 5

İlişkinizde boy farkı sizin için önemli mi?

Son zamanlarda çok fazla boy ile alakalı sorular görüyorum. Kızlar 1.80 erkeğe bile burun kıvırıyor. Ay aşk bu aşk boy moy dinlemez.
4|4
Cevapla 26 32
0|0
Cevapla 9 17

Yaş olarak kadının büyük erkeğin küçük olduğu ilişkiler yürürmü?

Yaş olarak kadının büyük erkeğin küçük olduğu ilişkiler yürürmü yoksa toplumdaki genel kanaat erkekler geç olgunlaştığı için erkeğin olgunu mi makbuldür?
0|7
Cevapla 8 27

İlişkide erkekle aynı boyda olmak problem midir?

Benim boyumu bilerek yazdı. Çok hoşlanıyordu ama onun boyunu sorunca ''aynı boydayız biraz üzücü ama'' dedi ben de ''evet biraz üzücüymüş'' dedim. Yanlış bir cümle seçmiş olabilirim ama bir anda tribe girdi, yanımda...
0|0
Cevapla 6 10

Reglken ilişki?

reglken ilk ilişkimi yaptım gel git olmadı kan geldı reglken daha kolay mı yırtılır zar? sanki kendimi patlamış gibi hissediyorum ama penısın hepsıde girmedi ben nasıl anlarım
0|3
Cevapla 6 12

Sizce aile, aşk ilişkileri konusunda biraz daha eğitici/kısıtlayıcı olmalı mı? ?

Sen dersin gezelim ben derim ailem izin vermez. Sen dersin arayim mi seni ben derim dur annem yanimda. Neden mi? Çünkü bana olan güvenlerini kaybetmelerini istemiyorum. Çünkü ileride ilişkimizde sorunlar çıkmaması için...
7|7
Cevapla 12 16

Bi ilişkide artik muhabbet azaldiysa soğuma başladıysa ve en önemlisi güven yoksa o ilişkide çoktan bitmis midir?

Eskisi kadar konuşmuyoruz ve soğudum ve en önemlisi güvenim bitti kafamda kalbimde bitti bu ilişki onun takintililigi yuzunden devam ediyor onemsemiyor beni baskasina gitmemden korkuyor ama yinede takmiyor sizce...
0|1
Cevapla 2 4

Eğitim farkı ilişkide engel mi?

Mesela bir öğretmen bir kadın ile kuaför bir erkek birlikte olabilir mi?
7|3
Cevapla 33 18

Kadınların ilişkilerden uzaklaşması sizce gerçekten ‘duygusal emek yorgunluğu’ mu?

Son zamanlarda özellikle Z kuşağı kadınlarının ilişkilere karşı iyice mesafe aldığını fark etmişsinizdir. Bunun nedeni aslında “aşka inanmamak” ya da “kimseyi beğenmemek” değil; tamamen duygusal olarak yorulmak. Çünkü...
1|0
Cevapla 1 4

Sizce sağlık yönetimi okumak mı uluslararası ilişkiler mi?

Kendi bölümüme ek olarak açıktan bir lisans bölümü okumak istiyorum şu an örgünden okuduğum bölüm yönetim alanını da kapsıyor. Ama siyasete de pek ilgim yok. Sizce hangi bölümü okumalıyım?
0|1
Cevapla 1 3

Sizce ilişkilerde en büyük problem ‘phubbing’ mi, yoksa karşı tarafın bunu normalleştirmesi mi?

Bazen karşımızdaki kişi telefona dalınca mesele sadece “telefonla ilgilenmesi” olmuyor; asıl can acıtan şey, bunun artık çok normal bir davranışmış gibi görülmesi. Çünkü phubbing bir kez alışkanlık haline gelince, “Ama...
0|1
Cevapla 3 6

Türkiye’nin boşanma oranı dünya ortalamasının üzerinde. Sizce ilişkilerde beklentiler mi arttı, sabır mı azaldı?

Son yıllarda Türkiye’nin boşanma oranı resmen dünya ortalamasını geçmiş… Yani artık “bizde boşanma azdır” dönemi bitmiş gibi görünüyor. Modern hayat mı dersin, beklentilerin uçması mı dersin… herkesin ilişkilerden...
1|6
Cevapla 9 24
0|0
Cevapla 2 2
1... 132 133 134 135 136 ...200
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨