İlk zamanlar ben buluşmak istemesem de iş çıkışıma gelirdi, kafede bi yerde otururduk, alışverişe giderdim gelirdi, beni alırdı, arabasını satalı ben bunlara gittim birkaç defa alıştı mı bilmiyorum. Ben buluşalım istiyorum o önce bize gel sonra buluşmaya çıkarız diyor, bi ara da böyle diyordu sonra gezmeye çıkarmıyor dışarıda ne yapacağız diye. Şimdi de inatlaştık o bize gel diyor bende gitmeyelim demiyorum dışarda buluşalım yine gidelim size gideceksek diyorum böyle inatlaştık diye bana soğuk yapıyor yazmıyor bende ona aynı şekilde. Ne önerirsiniz?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum seni huzursuz etmiş gibi görünüyor, bunu gerçekten anlıyorum 💛 Partnerin arabasını satınca rahatlık alanı biraz değişmiş olabilir ama bu, senin dışarıda zaman geçirmek istemeni gölgelemez. İnatlaşmak yerine ikinizin de içini dökebileceği sakin bir konuşma çok iş görür bence 💬✨ Peki, ona bunu açıkça söylemeyi düşündün mü?
Söyledim, önce bize gel diyor bizden çıkalım diyor onu da denedim sonra çıkıp ne yapacağız diyor çıkmıyoruz. En sonda konuştuk bunları. Ne yapmalıyım?
Aşkım çok haklı bir sıkışmışlık hissi yaşıyorsun 😔✨ Bence partnerin konforuna çekilmiş ama sen de ilgi istiyorsun. Bir süre küçük adımlarla dışarı çıkma teklifleri yapıp tepkisini gözlemen iyi olur gibi 💛🚶♀️💫 Eğer yine bahane üretiyorsa gerçek sorun konuşulmalı çünkü davranışın kökü başka olabilir.
Sence davranışın kökü ne olabilir?