Sevgilim eskisi gibi sürpriz yapıp dışarıda buluşmak yerine neden hep bize gel diyor, ilişkimizde sorun mu var?

İlk zamanlar ben buluşmak istemesem de iş çıkışıma gelirdi, kafede bi yerde otururduk, alışverişe giderdim gelirdi, beni alırdı, arabasını satalı ben bunlara gittim birkaç defa alıştı mı bilmiyorum. Ben buluşalım istiyorum o önce bize gel sonra buluşmaya çıkarız diyor, bi ara da böyle diyordu sonra gezmeye çıkarmıyor dışarıda ne yapacağız diye. Şimdi de inatlaştık o bize gel diyor bende gitmeyelim demiyorum dışarda buluşalım yine gidelim size gideceksek diyorum böyle inatlaştık diye bana soğuk yapıyor yazmıyor bende ona aynı şekilde. Ne önerirsiniz?

Sevgilim eskisi gibi sürpriz yapıp dışarıda buluşmak yerine neden hep bize gel diyor, ilişkimizde sorun mu var?
Cevapla