İlişkinin başlarında bana çok güzel vakit ayırırken şimdi buluşmuyor bile?

Tanışalı 3 ay olucak çok iyi vakit geçirdik tanıştık falan iyidi ama 2 haftadır benimle görüşmüyor iş yoğunluğunu olduğunu ve bu yoğunluğun ne zaman geçeceğini bilmediğini söylüyor ama bunu telafi edeceğinide söylüyor başta böyleyken sonra birden böyle olması kuşkulandırdı başka bi sebep mi car dedim yok diyor ama ben nasıl zamansız bekleyeyim ama yani hiç ayıracak vaktinin olmaması gerek farklı bi durum var mı diyede sordum yok dedi sizce neden böyle yapıyor
İlişkinin başlarında bana çok güzel vakit ayırırken şimdi buluşmuyor bile?
Cevapla