Sizce ilişkide en önemli şey güven mi, saygı mı, anlayış mı yoksa başka bir şey mi?

Bence bir ilişkide en önemli şey güven. Çünkü güven olmadığında insan sürekli şüphe eder, kendini rahat hissedemez ve ilişki yavaş yavaş yorucu bir hale gelir. Ama güven olduğunda insan karşısındakiyle daha açık konuşabiliyor, kendisi gibi davranabiliyor. Tabii saygı ve anlayış da çok önemli ama bana göre hepsinin temeli güven. Sizce bir ilişkide en önemli şey nedir?
Sizce ilişkide en önemli şey güven mi, saygı mı, anlayış mı yoksa başka bir şey mi?
Cevapla