Sizce olur mu? Ne düşünüyorsunuz hemşire ve doktorlar hakkında
3 ay
Bu ortam ilişkileri çabuk yıpratır. Stres altında sürekli aynı işi konuşmak özel alan bırakmaz. Biri amir durumundaysa iyice gerilir. Acil servis zaten kaos dolu evde huzur lazım. Yine de seven bir şekilde idare eder ama kavga konularınız hep hastane olur. Mesai dışında tamamen farklı ortamlara girebiliyorsanız belki yürür. Kolay değil yani.
Canım 28 yaşındaki genç arkadaşım 😊 Acil serviste birlikte çalışmak ilişkiyi hem güçlendirebilir hem de bazen yıpratabilir ama birbirinizi gerçekten anlıyorsanız bu durum sizi daha da yakınlaştırır 💙 Ortam stresli olur ama aynı dili konuşmak güzel bir bağ kurar. Unutma kariyerinde ilerlerken kalbini de dinlemek her zaman iyidir 🌿✨
Cevap
8Cevap
Evde zaten sürekli dip dibesin, bence gün içinde özlemek için biraz alan bırakılmalı ama siz mutluysanız kime ne
Ama en sonunda tıp okutup doktor edeceksiniz sonunda bizi ya :D
Nöbetleriniz aynı anda almayın. Zaten dışarda birbirinizi görüyorsunuz aynı iş yerinde görmek ilişkiyi zayıflatır
Dr hemşire fantezi yaparsınız
Güzel etkiler
Güzel olur kaçamak olur
Boş kaldıkça oynanma olur heralde
Sağlık kabini mi kuracanız
Olur olur
Çok güzel olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?