Kendi hayatı olan kadın mı daha çok beğeniyorsunuz yoksa ilişkiyi hayatının merkezi yapan kadını mı ?

Bazı kadınlar ilişkisini kimliği haline getirir. Erkek nasıl istiyorsa bütün planını ona uydurur. Dünyada bir tek o erkek varmış gibi davranır. Onu kaybetmekten korkar. Kaybetmemek için her istediğini yapar.
Kimi kadının da kendi hayatı vardır, ilişkiyi de ciddiye alır ama kendini kaybedecek kadar değil. Yeri gelirse ilişkiden gider (aldatılma şiddet gibi durumlarda) hem bağ kurar ama bağımlı olmaz.

Kendi hayatı olan kadın
İlişkiyi merkez yapan kadın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kendi hayatı olan kadın mı daha çok beğeniyorsunuz yoksa ilişkiyi hayatının merkezi yapan kadını mı ?
Cevapla