Uzun ilişki bitince hemen yeni ilişkiye başlamak mı, yoksa bir süre herkesten soğumak mı normal?

Benim bir küsur yıllık ilişkim oldu ve istemeyen kaçan hep oydu bitmenin etkisiyle mi bilmiyorum artık kimseyle tanışmak ilişki yaşamak istemiyorum midem bulanıyor her şeyden sizce bu her şeyin sıcağı sıcağına olmasıyla mı alakalı yoksa hep böyle kapatır mıyım kendimi?

Uzun ilişki bitince hemen yeni ilişkiye başlamak mı, yoksa bir süre herkesten soğumak mı normal?
Cevapla