Heyecanla ve merakla başladığın o ilişki günü geldi ve artık birbirini tekrar eder oldu.
Neler yapacağını bir zamanlar merak ettiğin o adam ya da kadına merakın azaldı.
Bu durum seni ilişkiden uzaklaştırır mıydı?

Heyecanla ve merakla başladığın o ilişki günü geldi ve artık birbirini tekrar eder oldu.
Neler yapacağını bir zamanlar merak ettiğin o adam ya da kadına merakın azaldı.
Bu durum seni ilişkiden uzaklaştırır mıydı?

Uzun soluklu ilişki yaşamadım. Sadece fikirlerimi anlatacağım.
Bence sosyal medya üzerine kurulan ilişkiler elinde sonunda rutinleşir sıkıcılaşır. Günümüz aşklarının bu kadar ucuz olma sebeplerinden bir tanesi de budur. (Aşkım bugün nasılsın - dün ile aynı 😂) Ya konu en fazla nereye gidebilir ki? 🤔 Bir yerde illa ki tıkanacak.

Fakat reel hayata geçersek. Atıyorum seninle sevgiliyiz. Akşam iş çıkışı alırım bilardo, bowling, belki beraber bir kurs, arkadaşlarla buluşma gibi seçeneklerimiz mevcut.

Arkadaşlardan ayrıldıktan sonra akşam evlere dağılınca dedikodu yapılır 😜. "Arif, Merveye mi yürüyordu bana mı öyle geliyor 😂" diye bir konudan bile dalga geçilebilir.
Bunun özel günleri var etkinliklerde beraber gidersin, hasta olursa hastaneye koşarsın. Çocuklaşasınız gelir lunaparka gidersin. 24 yaşında iki tane koca insan 🤣.
Sadece heyecan için değil berbat bir gün geçirdin kimseyi görmek istemiyorsun. Seni sahil kenarına götürür beraber sessizce gün batımını izlersin

Hem adam becerikliyse alır seni kendi evine getirir sana kendi elleriyle yemek yapar. (O adam denk gelince merak etmeyin siz gönül rahatlığı içinde gidersiniz)

En güzeli beraber hayal kurarsınız sen onun hayallerine o senin hayallerine ortak olur. Şu andaki ekonomi ile belki Japonya'ya Amsterdam'a gitmek biraz bazı çiftleri zorlayabilir ama en azından Kapodokya Antalya İzmir Nevşehir'e hemen gidilebilebilir.
Milyon tane seçenek var. Merak etme gerçek aşkta rutin yoktur 🥳
Sen bununla ilgili güzel bir bence yaz👍🏻👏🏻😂
Yok öyle düşünme bence ve kız avı çok alakalı değil. Herkes herşeyi der kulak asma çok bize de deniyor rahat tut kafanı yalnız değilsin😂😂
Rica ederim:)
Herkesi memnun etmek, tebrikleri almak mümkün mutlaka eleştiriler alacaksın. Mesele bunlarla motivasyonunu düşürmemen.👍🏻😎
Bir önceki yorumda mümkün değil olacaktı orası. Neyse anladın sen. Ricalar ne demek🍀☺️
Hayır. Bu aslında alışma demektir. Bir vücut olma demektir.
İnsan alıştığı vücudunun bir uzvundan vazgeçebiliyor mu? Kim kalbimi artık hissetmiyorum diye kalbinden vazgeçmiş?
Nikahıma birini aldıysam, bu eksik parçamın tamamlandığını anladığım için olur. O benim artık bir parçamdır. Rutinleşmesi de gayet doğaldır. Asıl onu kaybedince eksikliğin farkına varırsınız. O zaman çok geç olabilir.
Helal, haram, sadakat, güven ve huzurun kıymetini bilmeyenlerin uydurduğu bir şeydir, heyecanını kaybetmek.. Bu aslında çok tehlikelidir.. Toplumun yıkılmasına kadar gider. Nitekim ortada..
Herkes eski aşkları arıyor, herkes eski sadakati arıyor ama kimse bunun ne demek olduğunu bilmiyor.. Rutin nimettir..
Sıcaklığın bittiği, zorla konuşuyormuş gibi hissettiğim, artık telefonun veya mesajın uzun aralıklarla cevaplandığı bir ilişkiden ceketimi alır giderim 🤚
Çokk doğru👏🏻👏🏻
Rica ederim çok güzel özetledin gerçekten. Ceketi almak deyimiyle👍🏻
Rica ederim.
İlişkimin rutin bir hale gelmemesi için çaba harcarım ama bir zaman sonra ister istemez rutin bir hâl alır. Ama seviyorsam hayır soğumam.(Bu arada harika bir soru:))
Çok teşekkür ederim.🌸🌸
Tebrik ederim seni çok güzel ve olgun bir davranış.💜
Ben teşekkür ederim 🤍 rica ederim 🤗
💜🍫🍫
Teşekkürler 🙏😇
Rica ederim💜🍫
Cevap
21Cevap
Merhaba,
Hayır çünkü bu normal bir durum. Her ilişki monotonlaşır, monotonluktan kaçış yoktur. Monotonluğu da sevmeli, ben severim!
Zengin olsak bile yapılacak şeyler sınırlı, ne yaparsak yapalım yine aynı olacak! 😅
Belki birkaç gün uzatır belki ay ama yıl değil!
Bir ilişki özelliğini kaybetmemesi gerekiyor.
Başta sevgi, heyecan, tutku, şefkat, bunlar devam etmeli. Zirveden her daim aşağı doğru alçalan bir üçgen oluşur. Ve bir yerde bu çizgi yataya bağlanmalı ve zigzaglar oluşturmalı. Eğer o çizgi sürekli aşağı düşerse, o ilişki arkadaşlığa evrilmeye mahkum oluyor.
Beni soğutmaz çünkü aşk varsa rutin olmaz bir ilişki
Her ilişki zamanla monotonlaşabilir, bu oldukça doğaldır. Ancak, önemli olan ilişkiye yeni heyecanlar katabilmektir. Partnerinizle birlikte yapacağınız küçük sürprizler, yeni aktiviteler denemek veya farklı konular hakkında derin sohbetler etmek, ilişkinizin canlı ve dinamik kalmasını sağlayabilir. Böylece, monotonluğun getirdiği soğukluk yerini yakınlığa ve sıcaklığa bırakır.
Soğutmaz aksine tanıdığım bir insanla ilişki yaşamak daha güzel oluyor. Onun her şeyini bildiğin için neye kızdın niye kızmayacağını bildiğin için sorunların daha da azalıyor. Ama tabii bu da karşılıklı anlaşmaya bağlı. Sen karşıdakini tanıyorsun diye sorun yaşamayacaksın değil anlayışlı da olmak lazım bir taraftan.
Bir ilişkinin temelini aşk, güven ve tutku oluşturuyorsa rutinleşmez, monotonlaşmaz, her zaman bir şekilde o heyecanını, aksiyonunu ve hızlı kan akışını koruyarak ilerler ilk günkü heyecanla.. Kimse kimseye görev icabı sevgili olmuyor çünkü, her şey, tavırlar, eğilimler, tercihler, duygular kâlpten ve samimi olarak yaşanıyor..
Evet, ilişkinin rutinleşmesi beni soğutabilir. Başlangıçta hissettiğim heyecan ve merak azalınca, o ilişkiyi sürdürmek için yeni bir şeyler ararım. Eğer ilişki durağan hale geldiyse ve kendiliğinden bu durumu değiştirecek bir şeyler olmuyorsa, zamanla uzaklaşabilirim. Çünkü benim için bir ilişkide dinamizm ve yenilik önemli. Ancak, bu durumun tamamen ilişkiye ve kişilere bağlı olduğunu da düşünüyorum. Eğer iki taraf da bu rutini kırmak için çaba gösterirse, ilişki yeniden canlanabilir.
Soğutmaz, her ilişki öyle oluyor zamanla ister istemez.
Çok zor bir durum inşallah öyle bir şey yaşamam çok korkunç 🥺
Evet kötü tatlım😏
hiçbir ilişkinin ilk baştaki gibi heyecanlı olmayacağının bilincindeyim zaten.. öyle düşününce soğutmuyor..
Bence bir ilişkinin rutine girmesi ya da heyecanını kaybetmesi de kişilere bağlı. Bazı ilişkiler seneler geçse dahi heyecanını yitirmiyorsa bunda bence zamandan çok insanların birbirine olan sevgisi rol oynuyor
İişkinin başında sanki biribirimizi 40 yıldır tanıyor gibiyiz derler çünkü öyle olmak isterler😂 tam ilişki rayına oturup birbirlerini tanıdıklarında da rutine döndü derler😂 Ne istediğini bilen insana denk gelin
Evet sıkılırım çünkü ben heyecanı aksiyonu seviyorum
Bende✨🌼
👍👍😘❤️
Evlilikte monoton bir hal değil mi ilişkilerde de bu normal aslında. Sürekli bir aksiyon, macera beklememek gerek
evet ama çabalarım karşı taraftan da çaba beklerim tek taraflı olursa bişeyler hiç işim olmaz açıkcası
Rutin olabilir, kaçınılmaz. Fakat karşımdaki bu rutine çıkmak için adim atıyorsa en güzeli bu.
Evet soğutur. Hemen sogurum. Hele ki istemedigim şeyleri yapıyorsa. Anında.
Evet o yüzden her zaman renkli olan bir kişilik olmalı bence
Taraflardan biri en azından haklısın👍🏻
Hayır, bir ilişkiyi rutine bağlamak zordur aslında😂
Bence her şey bi nokta da rutin oluyor 🤔 sadece rutinler değişiyor arada 🤔
Her gün yeni bir olay patlak veriyor, bu ülkede rutin hayat olmaz 😅
İlişkiyi ben rutinlestirmişsem soğuyorum demektir zaten 😅
İlişkiyi diri tutmak lazım, hep bir adrenalin 🤩🤩🤩
Action şart 🥳🥳😂
Şart tabi kız, yoksa hayat mı geçer 🤩
Geçmez tabi böylelerine nickin gibi bakmak gerek😂😂😂
Valla canım beni istemeyeni ben niye isteyim 😂 kendi kaybeder
Tabiki😂😂
Beni sevmeyen ölsün dersin😎
Ölsün niye diyim kız 😂 o kurtuluş olurdu. Beni sevmeyen sürünsün 🤣🤣🤣
Peki sürünsün🥂🥳🥳
Beni etkilemez ana karsi tarafı bilemem
Yok beni etkiler soğurum. Ama dinamik katmak için fikir üretirdim.
Fikir üretebilmek güzel işte ilişkilerde bu çok önemlidir
Evet elbette. Zıt gidince sen ben diye yürümez bu işler.
Kesinlikle 👏👏
Evlilikte bazı insanlara göre saçma mesela bu yuzden
Rutini severim o yüzden daha çok işime gelir
Sıkılmamam gerekiyor yoksa hayattan zevk alamam
Soğutmaz çünkü rutine bağlattırmam
Hayir niye uzaklaşayim istikrar güzeldir
Evet kesinlikle
Soğutur ve yorar…
Soğutmaz daha fazla çabalamaya iter.
Ilişkinin kendisi beni soğutuyor. Gereksiz bir şey
Hayır tabi
Rutine bağlamaması kişilerin elinde aslında
Hayır
Beni soğutmamıştı.
Evet
Soğutur..
buz keserim:)
Soğutur ama bitirmez
Hayır
Bilmem
Hayır
Bilmem
Muhakak soğutur tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?