Bir ilişki fazlasıyla rutine bağladıysa bitiyor demek mi?

1 ay sonra düğünüm var 1 yıldır da beraberiz. Süre uzun olunca artık birbirimizin herşeyini bildiğimizden midir nedir pek muhabbetimiz uzamıyor. Akşamları konuşuyoruz biraz ne yaptın günün nasıl geçti şundan haber var mı bundan haber var mı klasik muhabbetler. Bende fazla kafaya takan bir insanım yani evlilikte çocuk oyuncağı değil bir süredir düşünüyorum evlenince ya hiç muhabbetimiz olmazsa ya da ilişkimizin süresi mi doldu diye. Kadınlar daha evhamlıdır ister istemez düşünüyorum bana ilgisi mi azaldı sıkıldı mı vs. Yani her ilişki elbet böyledir ilk başlarda heyecan olur merak duygusu fazlaca olur sürekli konuşursun edersin zamanla bunlar azalır bunu normal karşılıyorum fakat evlilik daha farklı bi nokta. Evlilik bu rutin ilişkiyi kaldırır mı.
Bir ilişki fazlasıyla rutine bağladıysa bitiyor demek mi?
Cevapla