Evlilik yolunda ilişkimde bazı şeyler içime sinmiyor, ayrılırsam bu yaştan sonra pişman olur muyum?

Bu yaştan sonra hayatıma biri girer mi girse de böyle düzgün insan olur mu ama ilişkimde de bazı şeyler kriterlerime uymuyor ama ya pişman olursam yaş düşüncesi beni sıkıştırıyor bı yandan da pişman olursam korkusu bunalımdayım resmen

Evlilik yolunda ilişkimde bazı şeyler içime sinmiyor, ayrılırsam bu yaştan sonra pişman olur muyum?
Cevapla