Daha önce uzak mesafe ilişkiniz oldu mu?
+ Ve -'leri neler?
Daha önce uzak mesafe ilişkiniz oldu mu?
+ Ve -'leri neler?
Güven sorununu aşmak zor oluyor,
Tanımak zaman alıyor ama insanlar bu konuda acele ediyor ve sabredemiyor. Sonuç olarak tanımadan yapılan kurulan ilişkilerde sıkıntılar çıkıyor.
Dışarıda mı ilişkilerde toplum baskısı var, herkes iyi görünme kaygısında ama burada o baskı yok. İşte burada gerçekten efendi kalanlar dürüst kalanlar işte gerçek iyi kişiler onlar
Kesinlikle çok güzel anlattın.
benim şuanda devam eden uzak mesafe ilişkim var artıları: diğer çiftler her istediklerinde buluştuğunda birbirlerinden sıkılabiliyorlar ve artık buluşmak onlar için hiç bir şey ifade etmiyor ama uzak mesafede buluşmalarınız dolu dolu ve sevgiyle geçiyor ve çok özel güzel ve huzurlu anlarınız oluyo ve sizin için çok şey ifade ediyor ve hiç birbirinizden sıkılmıyorsunuz aksine buluşucağınız gibi dört gözle bekliyorsunuz. eksileri: birbirinizi çok özlüyorsunuz ona ihtiyacınız olduğunda sarılamıyorsunuz kavga ettiğinizde sinirlendiğinizde çok zor sakinleşiyosunuz bir yandanda birbirinize olan özlem olunca dahada agresifleşiyosunuz ve bu kavgalar çok zor diniyor ama eğer çok seviyorsanız her şeye katlanıyorsunuz
Çok gyzel
Uzak mesafe ilişki yaşadım, hem de baya uzun bir süre 😅 Yürür mü? Evet, yürür ama iki taraf da gerçekten emek verirse yürür. En büyük artısı, iletişim çok güçleniyor, konuşmayı öğreniyorsun, birbirinizi daha iyi tanıyorsun 💫 En büyük eksisi ise özlem, fiziksel temasın olmaması ve bazen güvensizlik krizleri 🫠 Güven, plan ve sabır yoksa zor. Sen denedin mi, şu an böyle bir durumun var mı? 💕
Cevap
18Cevap
Kişiler istedikten sonra yürümeyecek diye bir şey yok ama sürekli olarak uzaklarda kalmayacak arada bir görmek ve görüşmek gerekir
Yürümez maalesef ilişki olmaz adı yani belli noktada kavuşmak şart
Haklisin
Ki buluşunca da kimse umduğunu bulamıyor maalesef insanlar sosyal medya da başka gerçekte başka
Erkek içinde kadın içinde ayrı zorlukları var. Uzun mesafe ilişkin mi var?
Zor iştir ama 2. misin önemli soru bu?
Nasıl yani
Bir başka ilişkideki 3. Kişi manasında mi
Kötü bir durum olur ya
Yani
Yürüyor evet ama bi zaman sonra yürümüyor
Oldu mu
Oldu, günde 15 saat konuşup telefonda görüntülü falan uyuyoduk güzeldi
24 saatin 15 sattı konuşmak🤫 çok iyiymis
Oluyordu işte
Masallah
Oldu. Günübirlik mutluluklar güzel oluyor
Günübirlik degil
Ne kadar günlük
Uzun
Mesafe ne kadar
Degisebilir
Niye değişiyor 🤔 mutlaka belirli bir mesafe vardır
🫢🫢🫢uzak tanımın ne kadarda öyle olsun
Yavuklun uzaylı mı?
Evet, uzayli
Evrene fazla mesaj gönderme. Yiyorlar
Ben uzun süre yaşardım ya
Dokunamadıktan sonra çokta bir manası yok
Yürür bir süre sonra birleşime olacaksa
Oldu yürümedi yürütmek zor
eskidendi çok eskiden
düşünürmüsün?
Neyi
uzak misafi ilişkisi
Bir iliskim var zaten, 2 . Ye gerek yok
uzaktanmı?
Hayır ya
uzaktan ilişkinin sanalı guzel oluyor
Himm, sanaldan kastin
deneyimlimisin sanalda?
Abi ne diyin yaov
Bana mesaj at. guzel kız
Çok zor
Neden
Özlem...
Zor olabilir
Evet ne yazık ki..
Zor yürür
Nadir yürüyor
Yürümez
Yürür yürür
Oldu mu
Oldu
Yürümez
Yürümez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?