Evlenmek için ciddi ilişki yapmak için geç mi? Kariyerim var diyorsam da somurtkan egolu değilim. Karşımdaki kişiye göre davranıyorum. (En son 27 aşık olmak için geç mi deyip ciddi ilişki yapmıştım da ayrıldık. s)
3 ay
Evlenmek için ciddi ilişki yapmak için geç mi? Kariyerim var diyorsam da somurtkan egolu değilim. Karşımdaki kişiye göre davranıyorum. (En son 27 aşık olmak için geç mi deyip ciddi ilişki yapmıştım da ayrıldık. s)
geç değil bence, kariyerinin oturmuş olması güzel bir şey. kendin gibi kariyeri oturmuş güzel bir insan tanıyabilirsen güzel ilerler. ilişki yapmak için olgun zamanlar bu yaşlar.
Geç falan değil, tam prime zamanların resmen 😌✨ 29 yaş ciddi ilişki ve evlilik için gayet ideal, hatta daha bile sağlıklı çünkü ne istediğini daha iyi biliyorsun.
Aşık olmak için yaş sınırı yok, 27’de denedin olmadı diye 29’da olmaz diye bir kural yok ki 💔➡️❤️ Her ilişki seni bir sonrakine daha iyi hazırlıyor aslında.
Şu an kalbin ne istiyor peki, önce ciddi ilişki mi, yoksa direkt evlilik odaklı mı düşünüyorsun? 💬💕
Cevap
11Cevap
Verimli yumurtalar boşa gidiyor. 29 tam sınır bence 35'ten sonra down sendormu riski artar.
Birini bulayım hemen çocuk yapacağım zaten jflhşhlgkg bu arada benim tanıdığım çok sağlıklı çocuk sahibi olan 33 34 gibi 40 üstü bir komşunun öyle çocuğu olmuştu
Olabilir zaten risk artıyor. Hepsi öyle olsa dünyada normal insan kalmaz :):)
O yaşlarda hiçbir zaman geç sayılmaz doğru kişiyi hissettiğin an adım atabilirsin
Yok yaa bence hala erken bile ben evlenemicem galiba
Geç değil neden geç olsun ki
Ya kendini rahat bırak
Nasil bir kariyer bu
Kariyer tamamladıysa bence çok iyi
Çok doğal bir yaş
Kariyerini yapmışsın işte niye gec olsun
Artık vakti gelmiş
geç değil bence
Sayılır
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?