Insan neden sahte iliskiler ve toplumsal maskeler arasinda kendini kaybeder?

Insan neden sahte iliskiler ve toplumsal maskeler arasinda kendini kaybeder?

Daha güçlü olmak için istediğiniz kadar yalnız kalın.
Yalnızlığın dayanılmaz bir cehennem olduğunu görseniz bile, insanların taktığı çok sayıda maskeden çok daha iyidir. Çünkü yalnızlıkta en azından kendi ruhunuzun gerçeğiyle yüzleşirsiniz. Oysa insanlar arasında, gülümseyen dudaklarla söylenen yalanlarda boğulursunuz.

Cehennem sadece ateş değildir; sizi seviyormuş gibi yapan insanlarla çevrili olmanın azabıdır. Sevmek, önemsemek, yaşamak gibi…

Yalnız olmak ıstıraptır, evet; ama saf bir ıstıraptır. Maskeler arasında ıstırap zehirlenir ve kendinizi parça parça kaybedersiniz. Boş insanların alkışlarından ziyade, kendi şeytanlarınızın sessizliği daha iyidir.

Yalnızlığa katlanamayan, gerçeğe de katlanamaz. Her zaman yanılsamaların rahatlığını arayacaktır.

#KişilikveKarakter

Insan neden sahte iliskiler ve toplumsal maskeler arasinda kendini kaybeder?
Cevapla