En çok hangi saç rengini kullandınız?
En çok hangi saç rengini kullandınız? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Bağlanma korkusu en çok Kova, Yay ve İkizler burcunda mı görülür, neden ilişki insanı olamıyorlar?
💌 Bağlanma korkusu ve özgürlüğüne düşkünlük söz konusu olduğunda, astroloji dünyasında genellikle üç burç ön plana çıkıyor. Her birinin "ciddi ilişki" denilince geri adım atma sebebi aslında birbirinden oldukça farklı....
Kızlarla rahat ve samimi sohbet etmek için ne yapmalıyım, nasıl muhabbet açılır?
Eskiden çekiniyordum artık çekinmiyorum onlar da benim gibi insan onlarla nasıl rahat samimi olarak konuşabilirim
3 günlük flörtüm ‘yükseldim’ dediği için konuşmayı kestim. Sizce abartmış mıyım?
Sürekli bana bana çok iyi geliyorsun senden çok hoşlanıyorum gibi büyük laflar ediyor Dün de bir anda yükseldim dedi. Ben de açıkçası çok rahatsız oldum ve bana karşı hiç saygın yok mu neden böyle şeyleri paylaşıyorsun...
Beni ne kadar iyi tanıyorsun?
Evet soracak soru kalmadı ve bakalım buradakiler beni ne kadar iyi tanıyor Soru: Burada en iyi anlaştığım üye kim? #Kişilik ve karakter
Hat yenileme sonrası başka operatöre geçersem 14 gün içinde cayma bedeli çıkar mı?
Merhaba taahhüdü yeniledim başka bi op. Geçdim ama. Hiç çekmiyo başka bi op. Geçersem ne kadar cayma. Bedeli çıkar yoksa 14 gün içinde geçtiğim için cayma. Bedeli. Çıkmayabilir mi teşekkürler
Flört mesajlara geç cevap verince sorun yok da ben geç yazınca neden terk etmişim gibi algılıyor?
Flörtüm bazen kendisi mesajlarıma 24 saat cevap vermediği olmuştu ben de geçenlerde aynısını yaptım onu terk ettiğimi düşünmüş?
Düşük sonrası iftara gitmek mantıklı mı, böyle bir durumda siz olsanız ne yapardınız?
Selam, Dün hastaneye gittim ikinci kez ve 9 haftalık bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim. Geçen hafta zaten ilk kez duyduğumda da kalbi az atıyordu. Zaten ilk doktora gittiğimden beri her şey negatifti yani doktor...
Eski flörtümün arkadaşı beni neden takipten çıktı, sizce sevgilisi mi yoksa eski flörtüm mü engelliyor?
Söyle benim önceden eski flörtüm vardı limoni idik toksik bir şeydi git gel tam bir şey de olmadı zaten onun arkadaşı tam aramızın limoni olduğu dönem bana takip isteği atmıştı şöyle ben ilk kabul etmedim sonra 2 ay sonra...
Ne yapayım bilmiyorum?
Kocamın öfke sorunları var sesini ne zaman yükseltse kızsa çocuk koşup saklanıyor. Kaç kere korkma senle ilgili değil dedim ama yine de gidiyor. Ben eğer karşılık versem bu defa çocuk arada kalıyor. Ben de o bağırsın...
Sağlıksız beslenince midem ağrıyor, sebze yiyince geçiyor; neden böyle oluyor?
Ev yapımı patates yemeği bulgur pilavı falan yiyorum karnımda gaz birikiyor cacık falan 1-2 geçmiyor En sonunda eski yeme düzenimde olduğu gibi haşlanmış bezelye fasulye havuç falan yiyorum karın ağrım yok oluyor
Hoşunuza giden en güzel iltifat, söz ya da tabir neydi ve neden sizi bu kadar etkilemişti?
Bir kız ya da bir erkek olarak hoşlandığınız ve almış olduğunuz en güzel iltifat neydi ya da sizin için söylenilen bir güzel söz ya da bir tabir de olabilir. Benimki sanırım el üstünde değil baş üstünde tutulmayı hak...
Antalya'da iş bulamıyorum, sürekli şanssızlık yaşıyorum, ne yapmalıyım?
Herkesin şansı var herkes bi yerlerden tutunuyor torpil ya da kendi çabasıyla ben neden yapamıyorum bunu elimi neye atsam kuruyor sanki Antalya'da yaşıyorum yıllardır ama doğru düzgün bir iş bulamadım kendime.. geçim...
Aldatılıp cinnet geçirip öldüren adamları gerçekten hiç yargılamamak normal mi?
Adam gün boyu senin aç karnını doyurmak için çoluğu çocuğu için çalışsın. Adam zaten kendi hayatında birçok şeyle sınanıyor. Eve bir geliyor karının üstünde başka adam. Ne olmasını bekliyorsunuz bu durumda. Ben bile bir...
Toplu taşımalarda hamilelere yer verilmesi gerektiğini düşünmüyorum?
Toplu taşımada hamilelere yer verilmesi gerektiğini düşünmüyorum, çocuk yapmışsa yapmış bize ne yani. Ama yaşlı yaralı insanlara yer verilmeli
Günaydın 🥰 bugün ne yapmayı planlıyorsunuz?
Benim kuzenim var kız. Onunla onun sözlüsü bize bu akşam yemekli gelecekler teyzemle beraber. Yoğun bir gün geçireceğim yani ikramdı falan. Başka planladığım bir şey yok bugün. Siz ne yapmayı planlıyorsunuz bugün?
Günaydın KS halkı, siz bu sabaha hangi şarkıyla başladınız?
Hangi şarkıyla başladınız güne🙂 https://music.youtube.com/watch?v=rgMMk2vX4-k&si=8Yuqy3R8OIRksIfl
Instagram’da birini fake hesaptan engelleyince tüm hesaplarım neden otomatik engelleniyor?
Bu nasıl oluyor arkadaşlar? Fake engellenince otomatik tüm hesaplarım engellenmişti. Şimdi şahsi hesaptan göre biliyorum (1 yılı aşkın süreden sonra) ama diğer hesaplar halen engelli.
İlk kullandığınız cep telefonu markasını ve modelini hatırlıyor musunuz?
Alcatel'di 2000 yılı 😀
Ay bu sıkıcı günler ne zaman bitecek ya?
Bayılacağım biraz daha sıkıcı geçerse günler
17 pro deep blue mu silver mı?
Kızım bugüne kadar kullandığım telefonlar iPhone 7 siyah iPhone 11 mint green iPhone 12 siyah iPhone 16 Pro Max çöl titanyum gri almak daha mantıklı gibi ama mavi de aklımdan çıkmıyor acaba diyorum
Telefon şifrenizi kimlere güvenip verirsiniz?
Eş, Anne, Baba, Kardeş falan filan 😂
Günaydın canlar, hayırlı sabahlar, ne yapıyorsunuz kız soruyor?
Ne yapıyorsunuz kız soruyor canları
Oluyo da ben mi duymuyorum acaba dhhdhd?
Oruçuz arkadaşlarımla kütüphanedeyiz hep karnım gurulduyo qjjqjsh onların sessiz herkesin
30 yaşında çalışan bir kadının annesi pahalı telefon almasına karışırsa ne yapmalı?
Mesele telefon değil aslında sürekli hayatıma müdahale etmesi. Pahalı olduğu gerekçesiyle izin vermiyor. Kendi paramı kendim kazanıyorum. Siz benim yerimde olsanız alır mıydınız?
Devletin verdiği belgeyi kabul etmiyor, özel kurs belgesi şart koşuyor. İş yerinde saçmalık dediğin yanlışlar neler?
Halk eğitim devletin verdiği belgeyi kabul etmiyor. Özelden almam gerekiyor. İlk yardım belgesi. İki kursta aynı içerik. Birkaç defa ilk yardımcı da oldum. Büyük kazalarda. Ama bunların yaptığı horozcu çocukluk.
Depo elemanı olmak zor mu , görevleri nelerdir?
Arkadaşlar lütfen biliyorsanız yazın 1) Depo elemanı olmak çok mu zor? Görevleri nelerdir , ne yapıyorlar? 2) Bir mağazanın deposunda çalışınca görevler nelerdir? - Mağazanın kasiyerlik bölümüne görev verilir mi depo...
Kapıda kalsan ve kimse olmasa kendin kapıyı açabilir misin?
Kapıda kalsan ve kimse olmasa kendin kapıyı açabilir misin? 🚪💳🗝
5 aylık evliyim, kayınvalide ve kayınpeder bakımı yüzünden tükendim, uzaklaşmam yanlış mı?
Arkadaşlarım günaydın 5 aylık evliliğimde kaynanam ve kayınpederim ile altlı üstlü oturuyoruz eşim işi dolayısıyla bazen 1 hafta eve gelemiyor kaynanam 1 ay önce merdivenlerden düştü kırıkları vardı 1 ay boyunca ben...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer