Site girişinde komşuların içki içmesi yasal mı, yöneticiyi ve polisi nasıl devreye sokabilirim?

Biz A, B, C, D bloklu, dört bloklu bir sitede oturuyoruz. Ve yeni satın aldık. Yeni dediğim Kasım ayında satın aldık. Yaz olmaya başladıkça bizim sitemizin girişinde köşede bir boşluk var. O boşluğa masa sandalye koymuşlar. Çocuklar 7-8 gibi oynuyor. Sonrasında çocuklar A blokta bu içkiyi içenler. A blokta çocuklar evlerine gidiyor. Babaları dört beş erkek o girişin orada sandalyeye atmışlar. İçki şişeleri, biralar orada oturuyorlar. Geçen gün ben de kız kıza kahve içmeye çıktık arkadaşlarımla. Beni eve bıraktılar. 11.30'da evin girişinin orada hemen beş erkek içki içiyorlar. Aşırı derecede rahatsız oldum. Yani ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten. Hani polisi mi arasam, yardımcı olurlar mı? Yöneticiye söyledim. İşte oylama olacak diyor. Bilmem ne diyor. Yani oylama olsa bile acaba içki içenler mi kazanır daha çok? Çünkü A, B, C, D blokta sadece A blokta içki içiyorlar. Diğer yerlerde B, C, D hiç kimse içen yok. Ne olur bana bir yol izi gösterin. Evi yeni satın aldık. İyice soğudum evden. Evi satıp gitmek istiyorum gerçekten. Yani evden soğudum. Yarın öbür gün çoluğum çocuğum olacak. Bu evi satın aldık sonuçta. Artık ömürlük yani bu ev bizim için ama. Bunaldım gerçekten aşırı derecede sıkıntı yaptım. Dert ettim onu kendime. Ne yapabilirim? Nasıl yol izleyebilirim? Eşimle de kavga ettirmek istemiyorum o adamları. Bir de işte bu akşam üzeri bizim karşı komşumuzla karşılaştı herhalde bu içkiyi içenlerden biri site içerisindeki yaşlı bir komşuya “abartılmadığı sürece sorun olmayacağı” yönünde telkinde bulunduğunu da duydum. Bu yaklaşım, durumun normalleştirilmeye çalışılıyor bir de onu fişfikliyor
Site girişinde komşuların içki içmesi yasal mı, yöneticiyi ve polisi nasıl devreye sokabilirim?
Cevapla