6 gü

Mühendislik öğrencisiyim, neden sürekli askerler ve özellikle subaylar DM’den yazıyor?

Güncellemeler
6 gü
acaba üniversitemden mi kaynaklı normalde bunlar sağlıkcılara gitmiyor muydu ya
Mühendislik öğrencisiyim, neden sürekli askerler ve özellikle subaylar DM’den yazıyor?
Cevapla