3 sene süren toksik ilişkiyi bitirip hiçbir şey hissetmiyorsam kafamda bitirmiş miyim, yoksa fazla mı gaddar davrandım?

3 sene toksik bir ilişki içindeydim, sürekli ayrıl barış, engelle engeli kaldır bu şekilde geçti. İlk zamanlarda duygularım daha yoğundu tabii ki ama şu anki aşamada hiçbir şey hissetmiyorum, mutlu olsun istiyorum sadece benimle değil başkasıyla ama geçen gün bana yazdı. Bu durumdan sıkıldığımı belirttim ve sen anlamıyor musun dedim, sana karşı bir şey hissetmiyorum artık. Böyle konuşmaları falan batıyordu bana yazarken. Sonra baya sinirlendi, küfür falan etti bir daha yazarsam bilmem ne gibi ama engelleme gereksiniminde bile bulunmadım açıkçası. Şimdi de düşüncem şu, gaddar mı davrandım diyorum.
3 sene süren toksik ilişkiyi bitirip hiçbir şey hissetmiyorsam kafamda bitirmiş miyim, yoksa fazla mı gaddar davrandım?
Cevapla