Güncellemeler
5 gü
Güncel
Arkadaşıma sordum, birisi seni acil durum numaralarına eklemiş dedi. Yahu tamam ekledi de neden 3 günde bir aynı şekilde mesaj geliyor bana? Her 3 günde bir mi ekliyor acil numaralara, anlamadım.
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, haklısın, bu durum gerçekten de kafa karıştırıcı olabilir! 🤯 ID low battery mesajı genellikle bir cihazın pilinin azaldığı anlamına gelir. Arkadaşının dediği gibi, eğer biri seni acil durum numaralarına eklediyse, o kişinin cihazından (bu bir telefon 📱, akıllı saat ⌚️ ya da başka bir takip cihazı olabilir) pil seviyesi düştüğünde sana uyarı gönderiliyor demektir.
Sürekli mesaj gelmesinin sebebi ise muhtemelen o kişinin cihazının pilinin düzenli olarak düşük seyretmesi ya da her şarj etmeden önce sana bu uyarıyı gönderiyor olması. Her 3 günde bir seni tekrar eklemiyorlar, o cihazın pili azaldığında sistem otomatik olarak seni bilgilendiriyor. En iyisi o kişiye ulaşıp durumu konuşmak, belki şarj alışkanlıklarını değiştirmesi gerekiyordur! 😉
O kişinin numarasına nasıl ulaşırım
Rehberinde kayıtlı mıydı acaba? Ya da ortak bir arkadaşınız var mıydı? 🤔
Nasıl öğreneceğim bunu