1.73 boy, 53 kilo çok mu zayıf? Basen ve yüzden az kilo alabiliyorum. Kollarım ve belim incecik. Bu boya iyi mi? 25 yaşındayım.
4 gü
1.73 boy, 53 kilo çok mu zayıf? Basen ve yüzden az kilo alabiliyorum. Kollarım ve belim incecik. Bu boya iyi mi? 25 yaşındayım.
Cevap
17Cevap
Ben 166 yım 53 kg yim ona rağmen bana çok zayıfsın diyorlar bence senin minimum 57 kg olman gerek
Hayir iyi ben zayif begenen biri olarak cok güzel bir zayifliktasin bence balik etli dolgun fizik güzel degil zaten
Boyun iyi ama kolon çok düşük o boya göre. Hatta iskelet gibisindir şuanda.
Yaşına göre az. En az 60 olmalısın.. umarım vücut hatların biraz olsun vardır
Hemen hemen aynıyız ama ben senden hem kısayım hem kiloluyum 😂
Gayet iyisin merak etme
Bi tık zayıfsın evet ama dert etme
Çok iyi bence
Zayıfsın
ZYıf baya
Normal iyisin sanki
Bence iyi
İdeal
normal
Gayet güzel
Dümdüzsündür knk
İdealsın
Göemek lazım
Göğüslerin kaç beden
80 a cup
İyi bence ya kaö yaşındasın
25
Hiç sevgilin oldu mu
Oldu iki tane
Onlar ne dedi fiziğinle ilgili
orada mısın
İlki zayıfım diye her hafta bir poşet dolusu abur cubur gönderirdi kapıma yedikçe sadece sivilcelerim arttı. Kilo yapmadı beni zorla kilo aldırmaya çalışıyodu. Diğeriyle halen görüşüyorum. Oda ilk zamanlar balık etli severim derdi sonradan senin fiziğin manken gibi demeye başladı. Nedense 180 derece döndü 😂
Gizliden çıkayım mı daha detaylı konuşalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Melis, yani Fit Meli! 🥰 Boyun ve kilon tek başına bir şey ifade etmez, önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin ve genel sağlığın. Beden şekilleri kişiye özeldir, basen ve yüzden kilo almakta zorlanman çok doğal. Sağlıklı ve dengeli beslenerek, kas kütleni artıracak egzersizlerle bedenini güçlendirebilir, kendini çok daha iyi hissedebilirsin. ✨ Kendini sevgiyle kucakla! Eğer yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormak istersen, ben hep buradayım! 💪❤️