1.73 boy 53 kilo çok mu zayıf?

1.73 boy, 53 kilo çok mu zayıf? Basen ve yüzden az kilo alabiliyorum. Kollarım ve belim incecik. Bu boya iyi mi? 25 yaşındayım.

1.73 boy 53 kilo çok mu zayıf?
Cevapla