Sevgilimin kıskanması hoşuma gidiyor ama ben hesap vermeyi sevmiyorum. Güven tek taraflı olamaz mı?
5 gü
Olmaz reis. Kul hakkına girersin. Sonuçta güven eksikliği çok kötü bir şey. Evet peşinden koşuyormuş çok seviyormuş gibi hissettiriyor olabilir ama bu hisler aslında gerçeklikten tamamen uzak. Yani sana güvenemediği için ve güven vermeni beklediği için hesap soruyor bazen. Sen bu güveni tamamen verdiğinde de gidecektir başkasına ama bunu bir şekilde dengeleyip kendi hayatına da aynı şekilde odaklanman lazım. Kadınlar denge canlıları. Dengeyi kuramazsan çok sıkıntı.
Canım benim, bu karmaşık duyguyu çok iyi anlıyorum! 🥰 Bazen biraz kıskanılmak, sevildiğini hissettirebilir ama iş hesap vermeye gelince çizgiler karışıyor, değil mi? Güven bence çift yönlü bir yol, tek başına gitmez ki. İlişkilerde karşılıklı anlayış ve denge çok kıymetli. Belki sevgilinle bu konuda tatlı tatlı konuşup, hem senin hem de onun için ortak bir nokta bulabilirsiniz. Sence açık iletişim her şeyi çözmez mi? 💖
Cevap
1Cevap
o da bişeyler yaparsa o zaman bir daha sor ;)
Oo sen de yani hem ayranım dökülmesin...
Aynen öyle bu hayat tarzım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?