AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
191Cevap
Benim de 21 yaşında olmuştu. Geç değil umarım ilk sevgiliniz eşiniz olur
Bizim de olmadı yani ne olmuş ölmedik olunca ne olacak
Sevgilim oldu denemez, çiçek bende almadım, günaydın yazan var elhamdülillah 😂 geç kaldıysan beraber kaldık bacım 😅
Hayır. Henüz geç olmadı. Yaşın çok genç. Bir çoğu zaten yakan söylüyor. Senin durumunda birçok genç kadın var emin ol bundan. 😎
Bir gün seni çok mutlu eden bir erkek çıkacak karşına Cevşen’in ayaklarını yerden kesip yıldızları saydıracak sana İnan çok zevk alacaksın 🌸🤪😃😎
Umarım kızıl değilsindir.
Yok yok üzülme diger sorulara bakınca ilişkin olması için ruh hastası olman gerektiğini anlıyor insan☺️
Bana sevgili olmasamda çok attılar mesaj günaydınlar iyi geceler ayol ne var bunda takma bu kadar 😀
Bana atılmadı
İnsan acaba güzel değil miyim o yüzden mi olması diyor
biraz da kızların uğraşması lazım. mesaj attınız da hayır mı dedik :)
Evet bende böyle düşünmeye başladım
merak ettim ya güzelsinizdir bence
Nasıl bir kızsın ki kapalı mısın ben kapalıyım mesela
Ben açığım ama öyle havalı olanlardan değil kapalılık açıklık değil bence meslea ya başka bir şey var
Nasıl bir açıksın ki biraz anlatsana saçın falan bakımlı mı. Ve evet mesele kuyruk sallamak
. şeytan tüyü dedikleri şey işte. bazı kızlar çirkindir 50 erkek peşindedir
Aşkın yaşı olmaz. Hiç bir zaman geç kalmış olmazsın. 60 yaşından sonra sevdiği ile kaçan insanlar bile var 🤣
Çok muhafazakar veya çok seçicisindir o yüzden hiç sevgilin olmamıştır
Yoksa her halukarda sevgilin olurdu.
Doğru tespit
@sorusalsorunlar dimi ama 😁
Evet
bende de aynı sorun var 21 yaş bence geç değil ayrıca herkesin kendi hayatının akışı farklı geç kaldın diyemem.
Yo gayet normal. Hatta brnim için hiçbir şey yaşamamış sevgili daha iyi olur çünkü birlikte yaşayıp dahs güzel hissederim
Senin gibi kişi az kaldı. İlla birisi ile karşılacaksın.
Benim bunlar ilk 27de oldu. Pek çok 25 inden sonra bunları yaşayan arkadaşım var ilk olarak ve geç kalmadın. Bu yaşlarda sonraki ilişkiler daha çok evliliğe gidiyor
Sen şu an tam yaşındasın sıkıntı yapma 20 li yaşlar idealdir ilk aşk için 😉
Bende çiçek almadım ve sevgilim olmadı aynı yaştayız bence boşver ya flört candır ciddi ilişki sıkıntı
Flörtümde yok
Flört çok güzel yani ama tek kişi değil 😂
Normal bence ne geci önemli olan zaten ciddi birini bulmak
daha yolun basında sayılırsın acele etme cok dikkatli adım at gencliğini soldurmasınlar
bende şuana kadar günaydın mesajı almadım çiçek alanımda olmadı sevgilimde gerek de görmüyorum sanırım illa erkeklere ihtiyacımız yok aslında bir kadın olarak kendi kendimize yetebiliriz
bu z kuşağı ne aceleci? 32 yaşımdayım bende de olmadı sevmiyorsum niye ilişkiye başlıyım
Ben senden küçüğüm ama aynı durumdayım yalnız değilsin
Benimde 20li yaslarima kdr olmadi. Ama boyle olmasi gec kalmis oldugumu degil aksine hep farkli oldugumu hissettirmistir. Sanirim kendi tercihim olmasiyla ilgili
bu u bir erkek paylassa 2 tane gorus almaz. ama kadin paylasmis nasil revac gormus. bu sistemi adletli bulmuyorum.
daha yasin genc cok seyler gorursun. takma kafana.
Ben de boyle bir soru sordum cok az yorum geldi 20 tane falan
adaletsiz...
Hiçbir kadın benden çiçek almayı başaramadı Annemden başka. Geç olsun güç olmasın.
22 yaşındayım aynı durumdayız merak etme bir şey kaybetmedik
Sende sorun yok çevreni değiştir :D ayrıca 21 yaşındasın henüz başındayız acele etme :D
22 yaşındayım, bi kere sevgilim oldu sonra hiç olmadı. kendimi aşka kapattım ve hissiz gibi bişeyim benim gibi olma şhkgflhgşf seni seven birini hissettiğinde anlarsın zaten :) umudunu kaybetme
sevgilin olsa nolur ayrılık acısı yok kıskançlığı falan filan hiç çekilmez en iyisini yapıyosun zamanı gelince zaten olur
İşte istedim onlardan
Benimde Sevgilim Yok 21 Yaşındayım Bir Mucize Bekliyorum
Ben Sana Ciçek Alırım 💐
24 yaşındayım aynı durumdayım çok şey kaybettigimi düşünmüyorum hayatımı yalnız geçirmeye alıştırdım ve bunu çok seviyorum bence çok kasmamak lazım
Bence 21 yaş geç değil doğru insana şans tanıman gerek
Herkes bunları yaşayacak diye bir şey yok ya da belli bir yaş sınırı yok. Daha ergenlikten çıkalı 2-3 sene olmuş yani geç kalınmış bir durum yok. Zaten nasip böyle şeyler.
Herkes yaşamadı en azından ben yaşamadım hiç sevgilim olmadı
Bence buna takma daha gençsin yani, bunu kafana takacak birşey yok. Bende öyleyim uzun süredir yalnızım. Çceği böceği geçtik aradığım tek şey sevgi oldu.
Saçmalama 😁 yol uzun ve önün açık ☺️ Sadece doğru zaman
Yok ya ne geç kalması. Bende senin gibiyim teklif eden kızlarda oldu ama hiç cevap veremedim hayırlısı olsun
Boşver olanların boynu göğe ermedi ya hepsi öylesine biriyle çıkıyor
Eig seçilmeli
BENCE DE!!!
Değerlendireceğim 🥰
teşekkür canım
Kader, kismet aglasakta, aglamasakta... ne degisir. Benim de hic sevgilim olmadi birak sevgiliyi kiz tenine dokunmamis biriyim :) deyecegim o ki cok kafana takma...
Günaydın, nasılsın? Gibi içten ve sevgi dolu sözler duymayalı epey oldu. Sadece sen değilsin yani bu durum da olan. Oysa her şey siz kadınların elinde.Çok yabanisiniz, surats8z, geçimsiz, vahşi ve itici. Para, mal, mülk,çıkar ve menfaatiniz olmadıkça içten, sevgi ve ask ile yaklaşmaz hiç biriniz. Sizler bozdunuz tüm dengeleri. Hiç kızmayın, kadın çok değişti artık.
Boş
Boş olan ne? Se
n mi, ben mi?
Yorumunuz beyefendi
Neden ki? İşte siz günümüz kad8nlarının geldigi noktalar, işte bunu ap açık ortaya koyan sözlerim. Aksine inand8racaksan hadi sen yanlış biliyor ve görüyorsun kilerle başla, savun kendini ve hemcinslerini. Ne diyorsam o! Kadın çok değişti ve artık kadınlık yapmıyor, kadın olmayı reddediyor.
Saat 1.08 büyük ihtimal uyuyorsun.
Günaydın.
Not:Oldumu, mutlumusun :)
Uyumuyorum
Iyi geceler
@mühendiss-94 iyi geceler
32 yaşındayım hayatımda hiç sevgilim olmadı hiç kimse çiçek almadı hiç güzel mesajlar da almadım
Günaydın o zaman sana
Her şeyin zamanı var olur merak etme
25 yaşındayım kimse sarılmadı ömrümün belki yarısı kaldı belki daha azı senin yaşların daha ufak :D
Çok yaşlıymışsın ver elini öpeyim dedecum
@UDixon Bayram günü gelirsen görürüz seni yiğenim
Dedeye sahip çıkalım mumdan çıkmış yangın :D https://www.youtube.com/watch?v=MVAaQbf7N2Y
@UDixon puahshakjdhahahahhahahhahaNAHHHSTSHHSYD
@Esssaçelly hahahahahaha güldürdünüz sap olun
Hep bana geliyor diyor ya haykırdım
Ne diyorsun blader sen anlamadım
HaCı
Ben sana anlatırım
Yaşadık da noldu yanlış kişiyle olduktan sonra önemi yok.
Bu yaşlarda zor be guzelim eblilik
@sonnisim bu yaşta derken 23 oldum. Yaslancam be
şu an Türkiye'de 25den başlıyor evlilik
@sonnisim tanıştık diyesiye 25 oluruz
Aynen
23 de tanışıp evlene. Çok az
@sonnisim tamam senin için 25i beklicem ne diyelim sjsjjs
Beni bekle o zaman
Shdhbdhdj☺️😂😉😂😂
19 yașındayım ve hiç olmadı. Bazen sadece beklemek lazım
Bizim olduda ne halta yaradı bacım kafana takma ben mesela güzel giyinirim bakımlıyım enerjik biriyim karşımdaki insan anında etkilenir ama ben etkilenemiyorum neye yarar
24 yaşındayım bunları bende yaşamadım yaşamıyorum. Bunlar bir insandan bir şeyler götürecek şeyler değil açıkçası
Şu sözü lütfen hayatında önemli bir yere koy. "Vaktinden önce bahar gelmez" Baharın vaktini bekleyiniz. Sevgiler :)
gizli kız üzüldüm tabi bunların olması güzel olurdu senin için. enişte cıkar umarım yakın zamanda. gizli sormasan sana yaklasan erkekler olurdu ama
Çok geç kalmışsın, bence bu saatten sonra da hiç girme o toplara. Yaşını başını almışsın bahçeyle falan uğraş
Yok daha erken millet sizin yaşta 25 yaşında erkek buluyor da nişan düğün yapıyor 8 ayda niye çünkü çok zengin bir de tatlı
Yok gec degil sen oyle dusunuyorsun bence tam yaslarona girmissin 20 yas alti zaten cocuk
Benim sevgilim oldu terk edildim aldığı çiçekler hepsi çöpe gitti şimdi acı çekiyorum yani çiçek alınca günaydınlar gerçek olsun sahte olup bitecekse anlamı yok tatlım
Ben 3 kere denemeye calıştım ama 3 ünde de kızlar ulaşılmaza oynadı her şey nasip gün gelir ne olduğunu anlayamazsın Sevmek bizim işimiz kavuşturmak mı onu Allah bilir.
Tabi ki hayır!! Doğru insan karşına çıkmamış sadece elbet bir gün bulursun kaderinde i adamı 😊
21 yaşında mı? sdfsdfsdjkfsk Ben 24 yaşındayım hala olmadı, hiç dert etmedim.
Bende ayniyim senin gibi bende 20 yadindayim ama ben utangac cekingen birisi oldugu icin dusunmustum sevgilim yok ya senin bence sen istemedigin icin yoksa olurdu emin ol
Boşver ya ben de öyleyim şimdikilerde çok çıkarcı uğraşma
Tabi çok geç kalmışsın, zaten dünyaya sırf ilişki yaşamak için geliyorduk🤦♀️
Rahatlık batıyor herhalde otur oturduğun yerde bıde aşk acısı mı çekecen
Evet keşke
İNŞALLAH bulursun o zaman
Ay kız olanlar noluyor sanki bosver çiçek sepetiden yolla kendine çiçek ☺️☺️
Neler olmuyor ki
Eğer kazma birine denk geldiysen o çiçeği bile goremiyosun tarzinda söyledim ne anladin acaba