Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?

Yani öyle başıboş gelmediğimizi düşünüyorum, benim bedenim ne istersem yaparım mantığı olmamalı sanki.. ya hepimiz birbirimize görünmeyen iplerle bağlıysak ve yaptığımız her yanlış karar dalga dalga daha büyüyerek yayılıyorsa. Bilmediğimiz hiç tanımadığımız yerlerdeki insanları etkiliyorsa, kolektif bilinç denen bir şey var sonuçta🤷‍♀️

Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
Cevapla