Sizce tek çare yaşamı sonlandırmak mı (Herkes aile olmasın)?

En son kafayı yiycem. Çekingen değilim ama bazen çok çekingenim. Ya da çok sessizim konuşmak istemiyorum insanlarla. Aynı döngü monoton hayat sürekli arkadaş edinmekten yoruldum. Yalnız da sıkılıyorum. İş yerinde bana neden sessizsin diyorlar ilk defa çalışıyorum bi ofiste nasıl yaşlılarla konuşulur bilmiyorum. Annem babam zaten beni aramaz onlarla bile nasıl konuşulur bilmiyorum. Birde sürekli güzellik konuşan kızlar var Allah var diğerlerine göre çok güzelim ama altını dolduramıyorum. Köyde büyüdüm ve bana havalı geliyorlar. İstanbul’a gelmek benim için zaten büyük bişey. Bunların her biri ayrı ayrı ülke gezmiş ben köyümden yeni çıkmışım. Kovulurum diye korkuyorum. Daha bu sene kendi emeklerimle bilgisayar aldım kendime bana yeni mi kullanıyorsun bilgisayarı diyorlar. Bişey diyemiyorum. Yanımdaki kız iş öğretmiyor beni iyice pasif görüyorlar. Bu çekingen aptal geri kalmış tavrım yüzünden ölmeyi istiyorum sürekli. zaten sevgilimde kovulmamı istiyor. Ki benim paramı yediği halde. Oysa bana ailem para atmıyor tek başıma ayakta kalmaya çalışıyorum. Yoruldum.
Sizce tek çare yaşamı sonlandırmak mı (Herkes aile olmasın)?
Cevapla