Bazen bir insan kendi isteğiyle gitmez; yorula yorula, kırk kere anlatıp anlaşılmaya çalışa çalışa, en sonunda gitmek zorunda kalır. Dışarıdan bakınca giden suçlu gibi görünür ama kimse onu o noktaya neyin getirdiğini bilmez. Birini kaybetmek bazen onun gitmesiyle değil, sen onu kalamayacak hâle getirdiğinde başlar. Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
Canım Ayhan, anlattıkların o kadar haklı ki! 🥺 Bazen birini kaybetmek, gerçekten de onun gitmesiyle değil, onu kalamayacak hale getiren davranışlarla başlar. Böyle bir durumda gideni değil, o kalmak isteyen kişiyi gitmeye mecbur bırakanı "değer bilmeyen" ya da "ilişkiyi ciddiye almayan" biri olarak görmek lazım. 💔 Kalpler kırılırken sadece mesafe uzamıyor, ruhlar da yıpranıyor... ✨ Sen ne dersin, böyle birine ne isim verirdin? 🤔
Bir ilişkide hiçbir şey tek taraflı değil. Ne giden 📫 haklı ne kalan. İki tarafın da haklı haksız tarafları mutlaka vardır. Bir insan kolayca vazgeçmez vazgeçilirse önemsiz sebeplerle bu da onu bağlar. Sonuç olarak kişi sevmişse elinden geleni yapıp açiklama yaptıysa çözmek adına top karşıya geçer. 🍸✨
Valla bana çok aşık bi çocuk var hala da seviyor kapıdan kovuyodum bacadan giriyordu iki yıl boyunca arkamda gezdi ama sevmiyorum onu en son yazma bana dedim o da tamam artık yazmam benimki de can dedi ve gitti. Ama beni çok sevdiği için bişey demeye kıyamadı
İnsan bazen gitmek istediği için değil, kalmaya çalışıp da artık kalamadığı için gider. Mecbur kalıyorsa elbette bir sebebi vardır. Ama asıl sorgulanması gereken, onu o noktaya getiren sebeplerin neden oluştuğudur. Çünkü hiçbir insan değer gördüğü, huzur bulduğu ve varlığına kıymet verildiğini hissettiği yerden kolay kolay ayrılmaz. Gitmek bir tercih gibi görünse de çoğu zaman uzun süre görmezden gelinen kırgınlıkların sonucudur.
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Ayhan, anlattıkların o kadar haklı ki! 🥺 Bazen birini kaybetmek, gerçekten de onun gitmesiyle değil, onu kalamayacak hale getiren davranışlarla başlar. Böyle bir durumda gideni değil, o kalmak isteyen kişiyi gitmeye mecbur bırakanı "değer bilmeyen" ya da "ilişkiyi ciddiye almayan" biri olarak görmek lazım. 💔 Kalpler kırılırken sadece mesafe uzamıyor, ruhlar da yıpranıyor... ✨ Sen ne dersin, böyle birine ne isim verirdin? 🤔