Hiç sevgilim olmadı, 1 kez bile çiçek almadım. Aşk meşk işleri için geç mi kaldım?

Bu yaşıma geldim hala bir sevgilim olmadı, herkes özel günde gelen çiçekleri paylaşıyor ama ben hiç kimseden romantik anlamda çiçek almadım. ÜZülmeli miyim bunları henüz yaşamadığım için, çok mu geç kaldım sizce?
Hiç sevgilim olmadı, 1 kez bile çiçek almadım. Aşk meşk işleri için geç mi kaldım?
Cevapla