AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
191Cevap
Aynı durumdayız hatta ben senden daha büyüğüm. Sal gitsin bacım ya kafamız rahat zaten şerefsiz kaynıyor nerden bulcan iyisini
Iyisine de siz bakmazsınız
Zaten serefsizlik erkeklere mahsustu evet cok haklisin
Nereye yetişiyorsun ki? Ne geç kalması?
Bu yaşların ayrı bi heyecanı olur ya
22 ye giriyorum ben de birinin elini bile tutmadım umurum degil kalsın heyecanı aman aman.
21 yaş geç kalınmış bir yaş değil
Ama o yaşlarda ayrı yaşanıyor
Kimseyi beğenip yanina bile yanaştırmıyosundur. Millet önüne gelenle çıkıyor sevgili oluyor çünkü
Tek sen beğenmiyosun kimseyi
şu zamanda hala bu kadar temiz kaldığın için mutlu ol
Ben çiçek göndermek iaterim gunaydın mesajıda atarım
Teomanın Çoban yıldızı diye bir şarkısı geldı bu soruda aklıma..
Tam çiçek alma ve sevgilin olması yaşındasın ama aceleci olma doğru kişiyi bekle
Yorumları okudum halen böyle saf ve temiz insanları görmek güzel ☕🙂
21 de geç kaldıgını dusunuyorsan bu ısın daha ılerısı var😀
En guzelini ypmisin daha degerli olursun gercekten deger verecek ciddi dusunecegin birini bul
Böyle yapmamani söylüyorum çünkü depresyona girersin mazallah kardeşim
Ben de 21 yaşında ve hiç sevgilisi olmamış, çiçek almamış biriyim. Seninle aynı duygulara sahibim fakat geç kaldığımızı düşünmüyorum. Yalnızca biraz özgüvensizlik yarattı bende
Hiçte geç değil aslında ama sevgili yapincada canın acıyor incitiyorlar bide bu açıdan bak olaya yaparsanda dikkat et insanlardan ne kadar uzak o kadar iyi
Ben de senin gibiyim. Hiç sevilmedim. Halbuki çok güzel severim cirkin de degilim. Ama olmadı işte. Karşıma adam gibi biri çıkmadı çünkü. Insallah bizim de karşımıza iyi biri çıkar
bu devirde zor
@engnnnnnnnnnnn Ne yapalım ki o zaman?
inan hiç bir fikrim yok benim de, insanlığa olan herhangi bir inancım yok açıkçası
@engnnnnnnnnnnn Anladım benim de öyle 🙁
hadi ben 32yim sen neden böyle düşünüyorsun, önünde yaşayacağın aptalca aşklar var dur bakalım
@engnnnnnnnnnnn Ben yaşadım aşkları mahvettiler beni. Panik atak oldum. Evlenene kadar doğru insanı bekleyecegim
herşeye rağmen olumlu bak daha yolun başındasın
@engnnnnnnnnnnn Bakmaya çalışıyorum
Bu kafayi yaşamak için ne içiyorsun
Bunalımda olabilir neden böyle bir şey yazıyorsunuz ki? Hem gayet normal bir soru
@mozaikci teşekkür ederim artık bende ilgi görmek istpryum
Daha yaşin kac be
Bakın böyle şeyler aile yapısına göre değişir, kimseyi tanımadan böyle yorum yapamazsınız. Ayrıca soran kişi 21 yaşında ilgi görmek sevilmek istemesi çok doğal hatta evlenmek bile isteyebilir
Tamam bee😂
@mozaikci canım çok teşekkürler 🥰
Daha erken merak etme hayatında daha ne gelişmeler olacaktır takılma bu kadar akışına bırak ve keyif al hayattan
24 üm benimde olmadı mecbur değiliz ya
İstiyorum
21 Geç değil
Ne zaman geç olur
kesin bir fikrim yok 24-25 olabilir hatta 28
Benimde hiç olmadı doğru zamanda karşılaşmak ümidiyle
"De"yi ayri yazsaydin olabilirdi
@mühendiss-94 sanane dikkat ederim böyle şeylere orada gözümden kaçmış
Almasan da olur onlar bi anlık sonrasında evleniyorsun yapmıyorlar 😂
Aci tecrube
Ben 25 yaşımdayım benimde hiç olmadı ben napayım
Ne zaman olacak
Yakmayın basinizi
en azından ergenlikte bir ilkinin olması lazımdı sanki.
Gerçek sevgiyi olmadan sevgili olmaktansa bırak olmasın. Gerçek sevgiyi bulunca hepsi olur zaten
yoo geç kalmadın çünkü sende ki o yarık olduktan sonra çok güzel olmasan bile bu ülkede her türlü şeyi içine alırsın merak etme yaani 😁😂
Geç kalmadın daha dur ya. Bu arada vicdan yaptım tanısam çiçek yollardım jtjf
21 yasında ne gec kalmışlığı Allahını seversen 😂
Zamanı gelince hepsi olur m. etme. Yaşın daha çok genç 😊
Yoo bence geç değil temiz kalmak ne kadar güzel bisey
Hiç birşey için geç değil önemli olan seni gerçekten sevecek birinin karşına çıkmas.. ı çoğu erkek zaman geçirmeye laf olsun diye konuşmaya calisir sonra bakarsın kaybolmuş ortadan
Birbirimizi tanımak için öncelikle adım atmalıyız istersen
24 yaşındayım ben de ayniyim geç değil
27 yasina kadar sevgilim olmadi buna ne diyorsun peki cok ta sıkıntı etme yaa 😄😄
Nasıl evlenmez
Evlencez
Sözlüyüm şu an zaten yeni daha nasip ya çok kasma nekadar geç okadar iyi bence evlilik çokta güzel birşey değil benim için
İzmir gibi bi yerde yaşıyorum 24 yaşındayım yine olmadı. Senin üzgün oluşunu anlıyorum. Kordon sahilde yalnız yürümenin verdiği burukluğu kimse anlatamaz. Yalnız değilsin merak etme
Sevgilin yok diye üzülmeyin sadece sen değilsin sevgilisi olmayan. Ben 34 yaşındayım 16 yıl sevgili olmadan yaşadım yanlış görücü usulü evlendim sonra boşandım vs vs boşver
Ben senin sevgilin olurum diyicem ama sen bir yas benden büyüksün
Meger bu konu milletin kanayan yarasiymis
benim ilk sevgilim 25 yaşında oldu hemde subay.
Ben de yakında 20 olacağım ama senin dediklerinin aynısını ben de yaşadım. Bazen birileriyle sadece konuşmak istediğim oluyor ama çok fazla eksikliğini hissedip dert edinmedim. Gelip geçici zaten hepsi. Kendini üzmene de değmez
Ah Kardes ah haklisin
Bende her konuda kendimi gec kalmis yasitlarima gore bise yasamamis hissediyorim
Rica ederiz kardes:)
Hayırlısı olsun demekten başka bir şey gelmiyor elimizden
Aynen oyle kardes tanisalimmi ya senle valla kotu niyetim yok bende ayni durumdayim sadece dertlesmek istiyom
Maalesef burdan tanışmıyorum
Nolcakki kardes ya valla yanlis yapacak biri asla degilim
Konusmicanmi Simdi😢
benim de hiç olmadı
bu zamanda olmaması daha iyi
adam gibi birini bulmak zor👍
Bunca sene ne yaptın 😅
Ders
ayyy boşver napcan böyle daha güzel valla
Niye geç kalamış olasın?
*kalmış
neye geçmi kaldın kaçırdığın bişey yok
hiç bir şey için geç değil
biraz geç olabilir ama güç olmasın
Aynen katılıyorum
adres ver sana bi paket gül göndereyim
Çok romantiksin
Geç falan kaldığın yok. Üzme kendini umarım en kısa zamanda karşına seni gerçekten çok seven biri çıkar.
teklifler geldi red mi ettin? yoksa sen teklif etttin seni mi reddeddiler önce bunu öğrenmek lazım ve üniversite okuyormusun? buda önemli bir etken
Benimde 21 yaşında oldu. 2 sene sürdü birbirimizi tanıdıkça soğuduk. Yaklaşık 1 senedirde yok. Çokta lazım değil zaten. Bı tek bas agirisi
Benimde hiç olmadı inan hiç bişe kaybetmedim. Senin ilk önce kendini sevmeyi mutlu etmeyi öğrenmen gerek.
Yaşın doğru mu?
Doğru
Peki neden sen mi tercih etmedin illa ki sana bir talep olmuştur yani.
Ya isteyen çok oldu ama ben tercih etmedim. Önceliklerim farklıydı
O zaman snein tercihindi bu. Öncelikler derken bunlar kariyer falan olabilir diye aklıma ilk gelen bu oldu
19 yaşındayım 16 yaşımdan belli 50-100 kızla çıktım sen 21 yaşındasın bir çiçek alan olmamış üzücü evde kaldın 😂🤣😂
Çok iyi bir marifetmiş gibi yazman.. herkes senin gibi şıpsevdi değildir belki?
Sg mal
😂🤣
Sen sektir yavvvşakk
küfür etmicem seni
Sansürledi g*tvereniii
Evde kalmış kız kurusu
Ne alaka 21 yaşındayım a*k kuş b*yinlisi seni
Çiçek alan olmamış daha 😂🤣😂
O soruyu soran ben miyim sence? Yeminle s*lak bu
Yaw bı git senlemi ugrascam ikile ya
Çok da büyük bir kayıp değil ya
Sana da iyi sahurlar dilerim 😊😊
Teşekkür ederim 🌸
ne geç kalması ya 21 yaşındasın daha
Bence geç değil benim de olmadı yaş 20
Bu şey değilmi ya ben.
Baya gec kalmissin ustelik :/
Hayır tabii ki. Senin gibi çok insan var.
Hiçte geç kalmadın doğru olanı yaptın emin ol.
Yani verilmiş sadakam varmış daha ne istiyorsun 🌿