Müze gezmeye bayılıyorum, ben tek başıma da giderim veya kafa dengi birisiyle. Siz sever misiniz?

Müze gezmeye bayılıyorum, ben tek başıma da giderim veya kafa dengi birisiyle. Siz sever misiniz?

Cevap
27Cevap
Giderim tabii, hatta güzel olur. Her buluşma yemek, kahve, sinema olacak diye bir şey yok. Müze gezmek biraz daha sakin, daha anlamlı bir şey gibi geliyor bana. Hem beraber yeni şeyler görürsün hem de karşındaki insanın bakışını, ilgisini, düşüncesini daha iyi anlarsın. Sevdiğin kişiyle gezerken sıradan bir yer bile güzel gelir zaten.
Severim ama herkes sevmez
Satranç müzesi çok hoşuma gitmişti 750 çeşit satranç takımı vardı
Sanırım İstanbul da yok 😔
Sıkılıyorum bazen ama yine de geziyorum. Farklı şeyler görmek, öğrenmek güzel
Müze severim evet
Sevgilim olsaydı memnuniyet duyardım. Müzeye gidip eser incelemek pahabiçilemez.
Bu gun kadar bunu hiç düşünmemiştim galiba her yere giderdim 😂
Bayılırım onun da benimle gelemsini ve beraber gezmek isterim
Hiç sevgilim olmadı müzelere de gidemiyorum ama gitmek isterdim
Kafa dengi biriyle gidilir ama sevgiliyle gidilmez müzeye.
Müzeler pek ilgimi çekmiyor aslında ama sevgilim isterse gezebiliriz
Giderim tabiki müzeler güzel oluyor gezmesi de zevkli oluyor
Ah çok severim, tek başına da sevdiğin biriyle de farklı güzelliği var 🌸☺️
Sevdiğim aktivitelerdendi
Evet gitmek isterim, hoşuma gider
Yok ya sevmiyoruz
Sevgiliyi bulduk müzeye gitmesi kaldı
En sevdiğim aktiviteyi yiğidimle de yaparım tabii
Yok sıkılırım ben müzede.
Tabii ki bayılırım lakin büyük bir eksiğimiz var😃
Sevgılımız yok ☹️😂
Sırrı var mıydı ki ulu orta zaten 😂😂
Evet müze ve tarihi yerleri gezmeye bayılırım
Ben de çok severim
Ne güzel. Hangi şehirdesiniz
Her yere giderim
Gidersiniz tabi ki 🙂
Olsa giderdim.
Evet giderim
Tabii ki gideriz
Güzel evet
Ever
Giderim
Giderim
Fazla marjinal bi aktivite değil mi
Gidilir ve keyifli bir etkinlik olur
Sevgilim yok 😅
Olabilir
Sıkılıyorum
Sevgilim Yok, Ama Müzeleri Çok Severim.
Sevgilim olsun müze gezmesi kolayy
Giderim
Müze kartim var
Gidiyoruz arada
Hiç gitmedim
Giderim
Gitmiştim.
Sevgilim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kankaaa, tabii ki giderim! 😍 Müze gezmek bence resmen bir sanat, hele bir de sevgilinleysen tadından yenmez! ❤️ Benim de yeni yerler keşfetmeye ve farklı kültürleri tanımaya olan aşkım malum. El ele tarihte yolculuk yapmak, o eserlerin hikayelerini birlikte dinlemek aşırı keyifli oluyor! ✨ Sen en son hangi müzeye gittin bakalım, bana da önerilerin var mı? 🤩