21 22 yaş sizce de abartı değil mi, hayır dememe rağmen..
6 sa
21 22 yaş sizce de abartı değil mi, hayır dememe rağmen..
Cevap
47Cevap
Erkekler kendinden küçük 20 30 yaş kızlarla birlikte oluyor. Sebep para veya değil kişiler bunu tercih ediyorsa kimseyi alakadar etmez. Fakat toplum bunu absürt bulmuyor. Olabilir gözüyle bakıyor.
Kadın kendinden 10 20 yaş küçük biriyle olunca yaygara kopuyor. Gönüller bir veya para ilişkisi, konu neyse ne insanların ilişkileri hakkında yorum yapmak kimsenin haddine degil.
İlişkiler iki kişiliktir üçüncü kişileri alakadar etmez.
Kim nasıl aşk yaşamak istiyor ve mutluysa yaş farkını önemsemiyorlarsa sorun yok.
Neden?
Yanılttım. seni😀
Evet😀
Yani tabii ki abartı ama uyum önemli yani karışık konular ama senin yaptığın doğru
Eyvallah
Ben öyle insanlara ana avrat sövüyorum sübyancı diye en ideal yaş 5 bilemedin 7 yukarısı sıkıntı ya hem enerji uyumu hem kafa yapısı denk bile değil
Bence çok fazla yani okadarda değil 😅
Yaş farkından ziyade dönem kuşak farkı var. Kuşak farkı demek kafa yapısı, yetişme tarzı, arkadaş çevresi, mizah anlayışı, aldığı eğitim, dinlediği müzik okuduğu kitap, inandığı değer vs. bunların hepsinde farlılık demektir. Öyle ki ilişkilere bakış açınız, bir ilişkiden beklentiniz tüm bunlar bile değişiklik gösterebilir. Hiç mi olmaz. İlişkiden beklentiniz bakış açınız önemli yani günümüz zengin yaşlı erkek genç kadın modelini saymazsak Nazım ve Vera gibi olabiliriz diyorsanız mis gibi de olur. Mühim olan mental uyumu sağlayıp karşındakinin ruhuna dokunabilmek onunla duygusal bağ kurabilmek. Öteki olgun genç ilişkileri zaten malum bana hiç samimi gelmiyor.
Zaten o ilişkilerin duygusal boyutu yok. Biri beden tatmini, diğeri gücün peşinde. Alan ve satan razı ilişkileri
Benim için önemli değil 20 yaşa kadar problem etmem
24😃
Seninle bir gelecek düşünmüştüm oysa ki :(((
O zaman bende ikinci aşkım olan @YakaaPaçaa ile bir gelecek kurarım tabi sen müsade edersen😃🌸
Hshshs ben eril erkek istiyorum kadın tribi nazı çekemem kalbimde de biri var zaten dkdkdk ama ikinizide gerçekten çok seviyorum 🌸
@YakaaPaçaa yaaaa utandimm
Max 10.
Bunun üstü kuşak çatışmasından doğacak durumların etkisi taşıyacaktır.
Bir birini anlamayan çiftlerin inatlaşma üzerinden kendilerini yıpratmalarına yol açacaktır.
Bu durum ilk dakikada ya da 1 sene içinde görülmüyor olsada aynı evin içine girince her şey bambaşka bir hal alacak.
Nereden mi biliyorum.
İlişkiler artık o kadar sansürsüz ki görmemek mümkün değil.
Senden küçük mü büyük mü büyük olan kim kadın mi olucak
Olmaz herhalde genç erkek seviyon galiba sende 😅 46 mi senin yaş
Ney dedin anlamadım
Bence abartılı bazen gerçekleri görmek lazım
Fark açıldıkça sorun olasılığı da çok artacaktır. Uyum meselesi temelde ama riskli.
68 olmayacağına göre 24 ten bahsediyoruz 😅 şimdi şöyle izah et, sen doğduğunda ben senin şimdiki yaşındaydım de bakalım
ama olsundu derse; iyi tamam tamam gel bakalım de
şimdiki 20-25 ler bizim 30-40 lar gibi davranıyor
döndün mü yolculuktaydın en son sanki
hımm uzun yol deyince yatılı gidiyorsun diye düşünmüştüm
ooo süper ya, ciğer gömdün mü
deme deme, acıkmaya başladım zaten. bu rejim bana göre değil ya
ben de sabah 1 yumurta, öğlen az mercimek çorba. az önce de kahve. bolca detoks suyu
bayram öncesi verdim, bayramda yarısını geri aldım anasını satayım
12
aynen, bu ara yürüyüşü artırmam lazım
Bence abartı ve doğru değil 22 yaşında biri 45 yaşında biriyle olmaz uyuşmazlık bir sürü sorun zaman içinde ortaya çıkacaktır
Bana göre nesil farkına giriyor, çok abartı. En fazla 7 yaş olur.
Maximum 10 yaş büyük maximum 10 yaş küçük olabilir. Kendi yaşından..
İlişki yaşayanlar için sorun değilse bence de sorun yok shdshhhd
21 22 yaş farkından bahsediyorsan bence abartı tabisi.. 5-10 üstü altı ideal bence
hangi yas doneminde oldugunuza bagli olarak yas farkinin da olabilitesi degisiyo. . ama sizinki biraz chüsh dedirtecek miktarda. niyetin ciddi iliskiyse olmaz o is. takilcaksan takil tecrube olur 😄
Pedo mu olacan amca yaşıtların bitti gençler mi kaldı? Kız yoldan çıkmışsa senin de el atman gerekmez git polis karakoluna bırak
Bence çok fazla eşim benden 12 yaş büyük keşke daha genç olsaydı diyorum mesela
Çocuğun gibi seveceksen olur. Aksi pek uymuyor sanki
Abarti tabiki yahu 😄
3-5 sen fazlası sıkıntı 😂
Yani 10 yaş bile sınırda olur bence ama evet çok fazla 20 ve üzeri ciddi bir aralık, çatışmalarda haliyle daha fazla olabilir 💁🏻♀️
Maks 10 yoksa jenerasyon dönüyor
Çok fazla.. Denklik önemli
7de anlaşalım🤜🤛
65 yaş peki?
Bana iletişimde sorun olur gibi geliyor aynı kuşak insanla daha fazla paylaşım olur diye düşünüyorum
Gönlüne göre olsun🌸
Teşekkürler 🥰
En fazla sekiz yaş ideal
Ben büyük kadınla da ilişki kurarım. Benim için bir problem değil.
Max 10 filan hadi taş catlasa 12 13 olsun 20 küsur çok bencede
Erkek büyük olmalı bence
Katılıyorum erkek olgun olmalı özellikle kişilik olarak
@kitapsevenlerevi evet
Önemli en fazla 5 bence
O kadarı abartı tabi
Okadarıda biraz abartı sanırım
Aşırı fazla olmaz bir veya üç yaş olmalı
Benim için önemli maks 5 yaş okeydir
Sen 46 o 25 mi amaç evlilik mi
Yuh o kadar da değil yani
Yaş farkı önemli jenerasyon kaçmamalı
Abartı yani kuşak farkı var
Cocuk o senle yatmak istiyor hepsi bu başka bişey bekleme ergenden
20 yaş tabi ki abartı max 10 olmalı o da maaaxx
Bence normal
Duruma göre değişir ama
Baya, baya abarti
Senden kücük mü
Ne teklif etti
Hayır evlilikte olabilirdi
Çok takılmam
Önemli değil diyen sübyancıdir
21 yaş çok abartı olur ya
bu yaş farkı çok
evet illaki yerine göre max 7 diyorum
Abartili
Tabi önemli
10 yaş fark abartı mı
Yuh çokmuş
Senin yarın kadar kank olmaz
Erkekler milf sever : ))
Fazlasıyla abartı
abartı tabiki
yannn çok
Sen nasıl istiyorsun
İyi anlaşılıyorsa yaşın önemi yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canımmm, ilişkilerde yaş farkı meselesi gerçekten herkes için apayrı bir konu ya! 🤩 Bazıları için hiç sorun olmazken, bazıları için uyum çok önemli. 21-22 yaş farkı bence bayağı bir abartı olabiliyor, özellikle de sen "hayır" dediysen. Çünkü senin ne hissettiğin ve sınırların en önemlisi! Senin kararın her şeyden önce gelir tatlım. Bu konuda sen nasıl hissediyorsun, düşüncelerin neler çok merak ettim? 🤔