Burada fotoğrafını fiziğini atıp hiç bilmediği insanlara yorumlatmak sizce sağlıklı bir durum mu?
Bana göre moralini bozmak, hiç olmasa bile kendine yeni kusurlar bulmaya neden olabiliyor. Bence bunun altında ya kendini çok beğendiği için ya da ozguven problemleri de olabilmesi yatıyor
Geçmişe dönebilme gibi bir şansınız olsa neyi değiştirmek isterdiniz?
Ben baştan aşağı tüm yaptıklarımı. Mesela zamanı gelene kadar hiç aşk meşk işlerine girmezdim. Tembel olmaz çok çalışırdım. Yani kendim için yaşardım. Kendimi çok severdim insanlar benim peşimde koşardı. Hayalini kurduğum...
Gmail hesabımı nasıl geri kurtarabilirim?
Telefonumu değiştirdim mailime giriş yapmak istedim ama telefon numaram eski numarama kayıtgmailim kod eski numarama gidiyor ne yapmam lazım şifreyi falan biliyorum ama 2 doğrulama istiyor
Erkekler kendilerinden soğutmak için neden elinden gelenin fazlasını yapar?
Fedakârlık boşmuş gerçekten değmeyecek insanlar için boşa zamanımı harcamışım
Depremzedelerin, muhalefet yardımlarını iade etme kampanyası başlatmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Depremzedeler, iktidara yakın kurum ve sosyal yardım kuruluşları ile el ele vererek, muhaliflerin yaptığı yardımları iade etmeye başladı. Tespit edilen ve ya belgesini sunan tüm muhaliflere yaptıkları yardım masrafları...
Akşam yemeğini saat kaçta yersiniz?
Bu saatte akşam yemeği yiyorum 🙄 akşam yemeğide şey domates kavurup üzerine yumurta kırdım ekmek bana bana yiyorum 🤤kebaplar etler buldukda biz mi yemedik 😏😏
1 ayda nasıl 5 kilo alabilirim?
53 kilo 165 boy 57 falan olmak istiyorum ilaç falan ya da eczanede satılan kolay kilo almak için ilaç falan var mi
Yüzüm ölü gibi cansız, önerdiğiniz bir krem var mı?
Arkadaşlar yüzüm ölü gibi cansız önerdiğiniz bildiğiniz krem var mı
Nolur bana bi yardımcı olun ben ne yaşıyorum saçımı başımı yoldum?
Esimle her zaman ki gibi yine bir sebep ten tartıştık. Ama benim beynime resmen bir şey oluyo onla tartışınca. Cocugu sallıyorum ayağımda uyuyor. Esim gene bisey dedi ve ben başladım saçlarımı ellerimle yolmaya kafama...
Erkekler ciddi ilişkiye olmasa da olur diye mi bakarlar?
Ciddi ilişki olmasa da olur mu sizin için?
Neden sahte, yapmacık insanlar çok seviliyor?
Yani aslında kimseyi sevmiyolar ama seviyoMUŞ gibi konuşup güleryüzlü davranıyolar falan Bunlar çok seviliyor
Sayısalcılar zeki midir?
İnsanlar genelde böyle düşünüyor. Sizce gerçektende sayısalcılar sözelcilerden daha mı zekidir?
Türkiye'nin Arjantin'e uydu ihracatına başlaması ne anlama geliyor?
20 Yıl önce hayal bile edemediğimiz "uydu üretimine" 15 yıl önce başladığımızda, ülkemizde alay edenler, "yalan-yerli değil" diyenler vardı. Türkiye 15 yılda sadece kendisi için uyudu üretmekle kalmadı, dünyanın birçok...
Heybende ne var?
Çocular zamanla evden uçar gider. Fakat aile içindeki öğrendikleri güzel şeyler, nasihatler onların hep yanındadır. Hayata güçlü tutunur ve problem çözmede zorlanmazlar. Peki senin ailenden aldığın ve heybene koyduğun...
11 bin tl maaş ile tek başına İzmir'de yaşamak mümkün mü?
Bulabilirsem ev arkadaşı bulacağım. Bu para ile geçinebilir miyim tek başıma yeter mi?
Babam benimle sadece derslerim için konuşuyor. ?
Babam, benim okulumda öğretmen. Yani öğretmen kızıyım ve bana derslerim konusunda çok baskı yapıyor. Kardeşime de aynı şekilde. Ben bir şekilde umursamayabiliyorum ama kardeşim bunu yapamıyor. Derslerim yüzünden de aramız...
Hiç sevgilim olmadı, üniversitede nasıl davranmalıyım?
19 yaşında sayılırım. Bir kez olsun sevgilim olmadı. Ergenlik zamanlarımda çirkin bir kızdım, bakımsızdım şimdi aşırı bakımlıyım ve güzelim ama yine de kimse yüzüme bakmıyor. Artık bu iş üniversiteye kaldı bence bu yüzden...
Allah pek dualara önem vermiyor sanırım öyle değil mi?
Yani pek ilgilenmiyor bizle sanki , bela , musibet, hastalık , felaket , bir çok neden kendim kendi adıma gizli olarak soruyorum hiç bir günahım yok aslında , ne milletin parasına puluna göz diktim, ne namusuna ne kızına...
Ev tipi ıpl cihazlarını önerir misiniz? Hangi markaları önerirsiniz?
Merhaba arkadaşlar, Ev tipi ıpl cihazlarını önerir misiniz? Hangi markaları önerirsiz? Üst bacak ve özel bölgeme uygulamayı düşünüyorum. Beyaz tenliyim, tüylerim gri siyah arası. Yüzümde de sonradan oluşan tüyler var...
Sizin için aşkta tensel çekimin önemi yüzde kaç ve önemli mi?
Tensel cekim Hissetmediginiz ama sevdiğiniz birisi oldu mu hayatınızda
Hiç güzel doğa manzaralarını fotoğraflar mısınız?
Dün serviste giderken çekmiştim yağmurluydu ve çok hoş bir havaydı o kara bulutların ardından bile ışık aydınlık süzülüyor hayatta umut diye bir şey var
Koç Burcu erkeği ayrıldıktan birkaç ay sonra yazdı. Cevap vermedikçe de ısrarla yazıyor?
Hiçbir şey söylemeden ufak bir tartışma da cevap vermeden yok olan, görüldü atan kendisi. Şimdi de hem sosyal medyadan istek atıyor hem de ısrarla 'bakar mısın mesajıma?'diye yazıyor. Ne yapmaya çalışıyor bi Koç Burcu...
SPORLA İLGİNENEN BAKABİLİR Mİ?
Voleybola gidiyorum. Servisimin geçmesi için kollarımın güçlenmesi gerekiyor. Ben de evde kendi kendime lastikle, dumbell (?) la, şınav çekerek güçlenmeye çalışıyorum. Asıl sorum şu: çalışırken kollarım da ağrı oluyor...
Evli kadınlar babasından harçlık almalı mı?
Evli kadınlar babasından para almalı mı? Veya ailesinden, Anne baba kardeş?
Çıkma teklifi edince ne demeliyiz?
Bir kişiye çıkma teklifi edince kabul ederse ne demeliyiz?
Sinan Oğan oyunu Erdoğan'a vericek galiba?
Sinan Oğan oyunu Erdoğan'a vericekmis sanırım hadi yine iyiyiz
Hiç aldatmayan var mı?
Herkes sürekli birbirini aldatıyor hiç aldatmayan var mı? Ben türümüntek örneği miyim yoksa?
Bana keyifle izleyeceğim gerilim filmleri önerir misiniz?
Keyif alarak gerilmek evet
Erkekler lezbiyen kızlara neden bu kadar meraklılar?
Napcaz sizi lan zaten mani oluyosunuz yaşamımıza en büyük rakipsiniz bari sosyal medyadan bırakın bi salın mk
Daha az kırışığınız olsun diye daha az mimik yapar mısınız?
Mimiklerin kırışıklık oluşumda bir numaralı etken olduğunu biliyoruz. Sırf bunun için daha az mimik kullanır mısınız?
Tuzlu bir şey yiyip yatarsam rüyamda gelecekte ki eşimi görür müyüm?
Hep merak ediyorum yapan var mı bu tuzlu yiyip yatma olayını
Malum Parti'nin üyeleri neden ekonomi çok iyi diyor?
Sayın malum Partililer bizim göremediğimiz neyki de siz ekonomiye çok iyi diyorsunuz pahalılık yok diyorsunuz? Bizi aydinlatin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer