Seksting yaptığım kişiyle duygusal bir şeyler oluştu ama çoğu şeyi yanlış söylediğim için reele geçemiyorum. Ne yapmalıyım?

Yaşadığım şehri, ismimi, yaşımı, işimi her şeyi farklı söylemiştim fotoğraf attığım için. Şu an karşılıklı olarak bir şeyler oluştu aramızda. Ama ben bu kadar yalan söylemiş olmaktan dolayı reele geçemiyorum. Sizce ne yapayım? Boş mu vereyim yoksa söylemeyi deneyeyim mi?

Seksting yaptığım kişiyle duygusal bir şeyler oluştu ama çoğu şeyi yanlış söylediğim için reele geçemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla