Babam çok katı biri, ne yapmam gerekiyor?

Benim babam kendimi bildim bileli çok katı ve baskıcı biri. Erkek kardeşim gece istediği gibi gezip gelebiliyorken benim saat 7yi geçirmeme çok kızıyor. Çalışıyorum ve 23 yaşındayım. Bu meseleden çok yoruldum. Anaokulu öğretmeniyim özelde çalışıyorum. Eski velimle buluştum bugün. Kadın çalıştığı için saat 7 gibi buluşsak olur mu dedi, ben de tamam dedim. Zaten 17.30 civarında evden çıkmıştım. Önce arkadaşıma gittim biraz vakit geçirdik, sonra velimle 8 gibi buluştuk, sohbet etmeye başladık derken 8i çeyrek geçe babam eve gel diye mesaj attı. Ben de umursamadım bu sefer kadınla oturdum baya. Saat 22.30 gibi evdeydim. Babama iyi akşamlar dedim, bana dedi ki k*hp*nin kızı neredesin sen? Şok geçirdim. Yarım saat 45 dakika otobüs bekledim 1 tanesi almadan geçti dedim, neden söylediğim saatte kalkmadın dedi, bir şey diyemedim. hadi s*kt*r git odana gözüm görmesin seni dedi. Ve yarın da lise arkadaşlarımla buluşacaktım onlar da benim için hazırlık yaptılar. Sizce ne yapmalıyım?

Umursama, yarın arkadaşlarınla buluşmaya git.
Buluşmayı iptal et, evde kal.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Babam çok katı biri, ne yapmam gerekiyor?
Cevapla