Bu hayatta tek çocuk olmak avantaj mı yoksa dezavantaj mıdır?

Kendimden bahsedecek olursam;
Tek çocuk olmak bana zor. Ne olursa olsun bir süre sonra yalnız kalıyorsun. Özellikle ailenden can damarın Annen vefat ettiyse illaki Yanında elinden tutacak bir kardeş arıyorsun. Ya da oyunlarını paylaşabileceğim. Bana göre herkesin bir kardeşi olması gerekiyor. 😔😔
Bu hayatta tek çocuk olmak avantaj mı yoksa dezavantaj mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Bu hayatta tek çocuk olmak avantaj mı yoksa dezavantaj mıdır?
Bu hayatta tek çocuk olmak avantaj mı yoksa dezavantaj mıdır?
Cevapla