İlk ilişkimde sevdiğim biri tarafından kullanılmak ve bir anda terk edilmek nasıl sindirilir?
Sevip, insan yerine koyduğun biri tarafından kullanılmak. Ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam edip iletişimi kesmesi? Sindiremiyorum ve ilk ilişkimdi. Çok öfkeliyim
Biontech aşısı sonrası nefes darlığı, merdiven çıkarken çabuk yorulma yaşayan var mı?
Ben 2 doz Biontech oldum ve baya nefes nefese kalıyorum merdiven çıkarken vücudum daha hassaslaştı
Sizce empati seviyesi cinsiyete mi bağlı?
Bence bu konuda kadınlar daha önde. Erkekler illa kendi başlarına gelmeden başkasının halinden çok anlamıyorlar. Ben kendime bakarım gerisi umurumda değil kafası daha yaygın. Ben yine de eğitim seviyesi yükseldikçe...
Herkes bana çok iyisin diyor saf mıyım?
Herkes bana çok iyisin diyor saf mıyım enayi miyim canım mıyım nasıl gözüküyor olabilirim yengeç burcuyum özelliklerini taşıyorum
Gece karnınız acıkınca dışarıdan sipariş mi verirsiniz yoksa şefliğinizi mi konuşturursunuz?
Ben bir şeyler yapıyorum 😄 Herkese iyi akşamlar, aç olan varsa kusura bakmasın şimdiden. Genelde sipariş vermem, kendim yaparım.
Sevişirken partnerinin zevk alması mı, kendi zevkin mi senin için daha önemli?
Keyifli geceler.. 🥂 https://m.youtube.com/watch?v=BQ5KT77RXNw #smell
Eski telefonumu özledim. Normal mi?
Tam 9 senedir kullandığım Huawei p9 lite 2017'yi bırakıp Mi 15T Pro'ya geçtim. Bir haftadır kullanıyorum. Çağ atlamış gibi hissederim sandım ama aksine eskisinin kullanımının daha rahat olduğunu fark ettim.
Kafası sürekli konuştuğu için uyuyamayan var mı?
Selam arkadaşlar, birkaç gündür düzgün uyuyamıyorum. Yatağa giriyorum ama beynim sürekli konuşuyor gibi, bir türlü uykuya dalamıyorum. Melatonin de denedim ama pek işe yaramadı. Bana önerebileceğiniz başka bir şey...
İlişkileriniz neden bitti, aldatma ve ihanet dışında hangi sorunları aşamadınız ve asla affetmezsiniz?
Size göre aşılamayan sorunlar neler? Aldatma ihanet vs. dışında hangi sorunları aşamadınız ve affetmezsiniz
İlgisiz olan kocamın beni daha çok sevmesi ve benimle ilgilenmesi için ne yapabilirim?
Ne yapayım da beni sevsin
Kızlar neden bu kadar makyaj yapıp vücut hatlarını belli eden kıyafetler giyiyor, güven sorunu yaşayan tek ben miyim?
Bütün kızlar aşırı makyaj ve aşırı süslü giyiniyor ya kızlar niye böyle yapıyorsunuz tabii ki güzel giyinmek makyaj vs herkesin hakkı ama bir sınırı var ya niye vücut hatlarını belli eden şeyler giyiyorsunuz veya bayağı...
Bazı türbanlı kadınlar neden böyle (bunun erkek versiyonu da var gerçi) ?
Adamın biri saçma sapan bir şey yazmış, tesettürlü kızın yazdığı cevaba bak. Saçı açık kadınları böyle görüyorlar demek. Türban takmayınca ahlaksız, namussuz oluyormuşuz. Her şey başını örtmekten mi ibaret bunlara göre?...
Evinize gizlice girsem, karşınızda beni görseniz ne yapardınız?
Biraz ekler ve elmas için gelmiştim 🤭😹💎
Daima gülen birini, gülmediği zaman tanıyabilir misiniz?
Hani bir insanın sadece belirli birtakım şeylerine alışırız ya beyin onu daima genelde olduğu halde tanır... Peki bu hâlden çıkınca beyin onu tanımlamada zorlanır ya... Böyle bir şey yaşadınız mı? Delilik sorularına...
26 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı, bende mi sorun var yoksa bu normal mi?
Neden, neden, neden
Partnerinizle tanıştığınız güne geri dönseniz, hiç tanışmamak mı yoksa her şeyi bile bile yine aşka başlamak mı seçerdiniz?
Hiç tanışmamak mı? Olacakları bile bile yine de başlamak mı? Bari güzel tanışma hikayeleri yazın sjsjs
İlişkinizde yaşadığınız en büyük kavga neydi, neden çıktı ve gerçekten aşılabildi mi?
O kavga niye çıktı ve nasıl hallettiniz ya da halledebildiniz mi? Çok büyük kavgalar aşılabilir mi?
Esinizin adini oglunuza vermek ister misiniz, bu fikre tepkiniz ne olurdu?
Ben birini sevdiysem ileride oğlumun da o isme sahip olmasını isterim başka hiçbir oğlanın adıyla seslenmek istemem. Kızlar aranızda böyle düşünen var mı veya erkekler eşiniz böyle düşündüğünde ne tepki verirdiniz?
KS de insanlar ile tanışmaya çalışıyor musunuz?
Yeni insanlar tanımaya sohbete muhabbete ayıracak enerjiniz var mı? Vaktiniz demiyorum KS de isek hepimizin bolca vakti var 🤣
Mahalle bakkalcı beni oğluna istemeye mi hazırlanıyor, sizce niyetleri ne?
Arkadaşlar 3 ay önce evimizin yanında bi bakkal açıldı bi yaşlı adamla bi oğlu var işte 2 si dükkanda çalışıyor oğluyla barışmaya başladık sonra babası fark etti kızım diye seslenmeye başladı bide çok yalın davranmaya...
Seni anlamayan biriyle ilişki yürür mü sence?
İnsan ilişkilerindeki en büyük çelişkilerden biri anlamak ile sevmek arasındadır. Sağlıklı ilişkiler anlamaya dayanır. Ancak bazen sizi incitmiş birisi sizi anlasın diye ona öyle iyi bir ders verirsiniz ki, sizi çok iyi...
Kadınlar cok mu takıntılı yoksa erkekler hic mi takmıyor?
Mesela her ufak şeyde trip atarız ya da pp bizimle olmayınca kızar bu takıntılı anlamına mı gelir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer