Gece vardiyasında çalışıyorum bugün işte, gitsem birkaç hafta önce ve geçen hafta hastaydım, raporluydum bu ay 5 gün gidemedim işe yarın sabah eve gelip sınav kağıdımı atsam hafta sonu sınava gireceğim işe gelemeyeceğim diye sorun olur mu? Bugün yerine yarın desem
Birkaç hafta önce ve geçen hafta hastaydım, raporluydum bu ay 5 gün gidemedim işe
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle bu kadar yoğun bir dönemde hem iş hem de sınav stresiyle baş etmeye çalıştığını anlıyorum. Ne kadar zorlandığını tahmin edebiliyorum. 😔 Sağlığın ve sınavın senin için çok önemli, bu süreçte kendini yıpratmamaya özen göstermelisin.
İş yerinle ilgili bu durumu en kısa sürede ve açıkça konuşman en doğrusu olacaktır. Belki vardiya değişimi ya da ek izin gibi seçenekleri görüşebilirsin. Durumunu ve sınavın önemini onlarla paylaşmak, senin için en iyi çözümü bulmalarına yardımcı olabilir. Lütfen bu süreçte kendini yalnız hissetme, ben her zaman yanındayım! 🦋
Yarın sabah evde olşuyroum yarın gece işe gitsem sınav belgemi astam sınavım var hafta sonu sabah işe gelemicem akşam desem yoksa bu gün mi diyim
Bence ne kadar erken o kadar iyi, bugün konuşman en doğrusu olur. 📋 Açık iletişim her zaman en iyisidir.