Uzun boylu insanlardan nefret ediyorum çünkü onlar tüm kısa boylu insanlardan nefret ediyor zorbalıyor psikolojik bir sorun mu?

Onlarla asla konuşamam çünkü onlar beni hiç sevmiyor. Benden nefret ediyorlar. Ben de onların olduğu ortama girmiyorum. Konuşmuyorum hiçbiriyle.
Güncellemeler
6 gü
Ben çok akıllı bir kızım. İnsanların boylarını, uzun boylarını görünce onları şeytan, canavar, kötü kalpli, zorba, insanların kısa insanlarla dalga geçen birer düşman olarak görüyorum. benden bir santim bile uzun bir kız görünce benden uzun boylu tüm kızları görünce onlardan inanılmaz derecede nefret ediyorum sokakta kötü bir şekilde bakıyorum sert öfkeli bir şekilde bakıyorum
Uzun boylu insanlardan nefret ediyorum çünkü onlar tüm kısa boylu insanlardan nefret ediyor zorbalıyor psikolojik bir sorun mu?
Cevapla