191 boyundayım, fitness ile uğraştığımdan kalıplıyım.
Hani ben bu işi zaten övgü için yapmıyorum da örnek sokakta yanımda cılız biri görünce yaşlı teyzeler o cılız cocuga donup ''Suna bak senden ıkı tane cıkar buna bulasma'' cınsınden ıgrenc espriler yapıyor, veya ayı-öküz gibi hoş olmayan lakaplar takılıyor. Ortada bir emek var, sonucunun bu olması ülkemizin seviyesini mi gösteriyor?
Hani ben bu işi zaten övgü için yapmıyorum da örnek sokakta yanımda cılız biri görünce yaşlı teyzeler o cılız cocuga donup ''Suna bak senden ıkı tane cıkar buna bulasma'' cınsınden ıgrenc espriler yapıyor, veya ayı-öküz gibi hoş olmayan lakaplar takılıyor. Ortada bir emek var, sonucunun bu olması ülkemizin seviyesini mi gösteriyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar