Uzun boylu ve kalıplı insanlar neden aşağılanır? Dertliyim?

191 boyundayım, fitness ile uğraştığımdan kalıplıyım.
Hani ben bu işi zaten övgü için yapmıyorum da örnek sokakta yanımda cılız biri görünce yaşlı teyzeler o cılız cocuga donup ''Suna bak senden ıkı tane cıkar buna bulasma'' cınsınden ıgrenc espriler yapıyor, veya ayı-öküz gibi hoş olmayan lakaplar takılıyor. Ortada bir emek var, sonucunun bu olması ülkemizin seviyesini mi gösteriyor?
Uzun boylu ve kalıplı insanlar neden aşağılanır? Dertliyim?
Cevapla