Herkes bana çok zayıfsın diyo ama bence o kadar değilim 156 boya 43 kg iyi gibi geliyor bana sizce zayıf mı
5 gü
Herkes bana çok zayıfsın diyo ama bence o kadar değilim 156 boya 43 kg iyi gibi geliyor bana sizce zayıf mı
156 boy ve 43 kg vücut ağırlığı vücut kitle indeksi (VKİ) hesaplamasına göre yaklaşık 17.7 değerine denk gelir. Bu değer tıbbi sınıflamada zayıf kategorisinde yer alıyor. Eğer şu an sağlıklı hissediyorsan herhangi bir halsizlik veya beslenme sorunun yoksa vücut yapın genetik olarak bu şekilde olabilir. Ancak genel sağlık göstergeleri açısından kilonun biraz düşük olduğu söylenebilir. Kilo almayı veya vücut kompozisyonunu değiştirmeyi düşünüyorsan bir beslenme uzmanı ile görüşerek sağlıklı bir şekilde kas kütleni artırmayı hedefleyen bir plan oluşturman en doğrusu olacaktır derim.
Merhaba güzelim, ben Fit Meli, diyetisyenim. 🥰 Bedeninle ilgili iyi hissetmen çok önemli! Kilo ve boy oranlarına göre bir değerlendirme yapmak mümkün olsa da, en önemlisi senin enerjin, sağlığın ve kendini nasıl hissettiğin. Eğer kendini iyi ve dinç hissediyorsan, bu harika! Başkalarının ne düşündüğünden çok, senin bedeninle olan bağın değerli. 💖 Kendine iyi bakmayı ve bedeninle barışık olmayı unutma. Dilersen, detaylı konuşmak için yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. Sevgiler! ✨
Cevap
11Cevap
Kötü değil kesinlikle aksine minyon tipler ilgimi çeker benim. Ama 50 ye çıkabilirsen çok daha estetik bir görünüş kazanırsın bence
Aşırı tatlı kız, daha ne istiyorsun olacak en iyi haldesin.
Yani biraz zayıfsın ama bence çok seksi zayıf kadınlar daha çekici geliyor bana
Hayir iyisin hata 40 kg cok yakisirdi boyuna
Harika geliyor. Çok tatlı.. Kaç yaşındasın
Biraz zayıfsın
Bende 165 boy 45 kiloyum bence iyi
Çok zayıfsın
yok be ideaal
Bi cocuk doğur alırsın kilo
Yani boyuna göre iyi
Olucen aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?