Turkiye’de bosanmis bir kadina bakis acisi neden bu kadar on yargili, ikinci evlilik dusunmek cok mu zor?

Üzgünüm ki yanlış seçimler yaparak evlendim, eşimin alkolik ve sorumsuz olduğunu evlenince anladım. Neyse ki kendi mesleğim var, çalışıyorum, memurum. Boşandım, 29 yaşındayım, belki benim yaşıtlarım henüz evlenmedi ama ben yanlış bir insan yüzünden birçok yaşlı kesimden dul damgası yiyorum. Hiçbir kadın yuvasını bozmak istemez, yani bir kadın boşanmışsa kesinlikle artık bittiği için boşanmıştır.

Tabii ki güven, sadakat, saygı ışığında ikinci bir evlilik de düşünüyorum, yani daha mutlu olmak, bir çocuğumun olması, bir yuva hayali güzel geliyor. Hâlâ içimdeki o umudu kaybetmedim ama bu toplumda nasıl olacak bilmiyorum.

Turkiye’de bosanmis bir kadina bakis acisi neden bu kadar on yargili, ikinci evlilik dusunmek cok mu zor?
Cevapla