Turk kadınlarının 2. evliliği yapmamalarının sebepleri nedir?

Bizim ulkede farkettigim bir sey var. Kadinlar 2. evlili yapmıyor. Eşi vefat etmis olsa da, boşanmış olsa da 2. evliligi yapan az. Ama erkekler bosandiktan ya da karisi vefat ettikten sonra cok rahat 2 ya da 3. Evliliklerini yapiyorlar. Kadinlarimizin evlilimten uzak durmalarinin sebeplero neler? Evlilikte cok yipraniyorlar ve bir daha o topa girmek istemiyorlar. Ondan mi? Yoksa toplumsal baski falan mi? Ya da size gore baska sebepleri neler?

Turk kadınlarının 2. evliliği yapmamalarının sebepleri nedir?
Cevapla