Sitede sayfayı her yenilediğimde niye koca bulamıyorum niye evlenemiyorum çok mu çirkinim evde mi kaldım hüüü gibi sorular ile karşılaşıyorum. Geçmişte olsa hak verirdim kadınların evlenmekten başka pek bir seçeneği yoktu ancak günümüzde kadınlar kendi ekonomik özgüklerini sağlayabilirler bunu yapmak yerine neden kendilerini erkeğe muhtaç etmeyi tercih ediyorlar?
Yani sırf finansal anlamda da değil her konuda erkeğe bel bağlıyorlar, sevgi olsun mutluluk olsun, hemen hemen her konuda. Hayatlarında erkek yoksa çoğunun özgüveni bile olmuyor, erkeksiz yaşayamıyorlar ve çıkıp erkekleri kötülüyorlar neyin nesi bu iş anlamadım ki.
Hiç bir şeye bel bağlamadan kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan kadınlara saygım sonsuzdur bu arada.
Yani sırf finansal anlamda da değil her konuda erkeğe bel bağlıyorlar, sevgi olsun mutluluk olsun, hemen hemen her konuda. Hayatlarında erkek yoksa çoğunun özgüveni bile olmuyor, erkeksiz yaşayamıyorlar ve çıkıp erkekleri kötülüyorlar neyin nesi bu iş anlamadım ki.
Hiç bir şeye bel bağlamadan kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan kadınlara saygım sonsuzdur bu arada.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer