Türkiyede kadınlar için evlenmek neden bu kadar önemli?

Sitede sayfayı her yenilediğimde niye koca bulamıyorum niye evlenemiyorum çok mu çirkinim evde mi kaldım hüüü gibi sorular ile karşılaşıyorum. Geçmişte olsa hak verirdim kadınların evlenmekten başka pek bir seçeneği yoktu ancak günümüzde kadınlar kendi ekonomik özgüklerini sağlayabilirler bunu yapmak yerine neden kendilerini erkeğe muhtaç etmeyi tercih ediyorlar?

Yani sırf finansal anlamda da değil her konuda erkeğe bel bağlıyorlar, sevgi olsun mutluluk olsun, hemen hemen her konuda. Hayatlarında erkek yoksa çoğunun özgüveni bile olmuyor, erkeksiz yaşayamıyorlar ve çıkıp erkekleri kötülüyorlar neyin nesi bu iş anlamadım ki.

Hiç bir şeye bel bağlamadan kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan kadınlara saygım sonsuzdur bu arada.
Türkiyede kadınlar için evlenmek neden bu kadar önemli?
Cevapla