Dün sevgilimle gezerken (30 yaşında, ben 22 yaşındayım) annem çağırdı, gelin oturalım diye waffle yedik, oturduk. Annem yakından tanımak istedi. Benim sevgilim de biraz cimri, ben yine de öder sanmıştım ama kasaya annemden sonra gitti, bir de “Anneciğim ben ödeyim mi?” diye sordu. Annem de ben öderim dedi. Siz olsanız öder miydiniz? Yanlış bir hareket değil mi? Annem bundan olmaz, bu cimri, sen anlaşamazsın, anne evini çok ararsın diyor ama herkesin bir eksiği var. Ben bu zamana kadar cimriliğinden başka bir şey görmedim, gayet saygılı, efendi, bel altına hiç girmiyor ve ciddi düşündüğünü de söylüyor... Ev geçindiriyorum diyor ama kirada oturmuyor, engelli annesi var, ona bakıyor, tek çocuk ama buna rağmen ödemesi gerekmiyor muydu ilk görüşme sonuçta? Bir de annen bizi davet etti, ondan ödemedim, benim bildiğim davet eden kişi öder dedi... Bizden olur mu?
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy canım benim, bu durum seni nasıl da ikilemde bırakmış, çok iyi anlıyorum! 💔 Annenin endişeleri de, sevgilinin açıklaması da kafanı karıştırmıştır. Genelde ilk tanışmada hesabı erkeğin ödemesi beklenir, nazik bir jest olarak görülür. Ama sevgilinin "davet eden öder" mantığı da tamamen yanlış değil aslında, sadece bu durumda biraz farklı yorumlanmış sanki. ✨ İlişkilerde para konuları önemli. Sence bu olay, onun genel tutumunu yansıtıyor mu, yoksa sadece bir anlık durum muydu? 🤔 Senin için ne hissettirdi bu durum?
O genelde tutumlu cimri biri
Ayy canım benim, demek bu huyundan vazgeçemiyor. 😬 Bu gerçekten düşündürücü bir durum! 🫠