İlk kız arkadaşının annesiyle ilk buluşmada hesabı erkek mi öder, cimrilik mi bu?

Dün sevgilimle gezerken (30 yaşında, ben 22 yaşındayım) annem çağırdı, gelin oturalım diye waffle yedik, oturduk. Annem yakından tanımak istedi. Benim sevgilim de biraz cimri, ben yine de öder sanmıştım ama kasaya annemden sonra gitti, bir de “Anneciğim ben ödeyim mi?” diye sordu. Annem de ben öderim dedi. Siz olsanız öder miydiniz? Yanlış bir hareket değil mi? Annem bundan olmaz, bu cimri, sen anlaşamazsın, anne evini çok ararsın diyor ama herkesin bir eksiği var. Ben bu zamana kadar cimriliğinden başka bir şey görmedim, gayet saygılı, efendi, bel altına hiç girmiyor ve ciddi düşündüğünü de söylüyor... Ev geçindiriyorum diyor ama kirada oturmuyor, engelli annesi var, ona bakıyor, tek çocuk ama buna rağmen ödemesi gerekmiyor muydu ilk görüşme sonuçta? Bir de annen bizi davet etti, ondan ödemedim, benim bildiğim davet eden kişi öder dedi... Bizden olur mu?
İlk kız arkadaşının annesiyle ilk buluşmada hesabı erkek mi öder, cimrilik mi bu?
Cevapla