Keşfet

Staj Soruları

0|0
Cevapla 1 6

Lise terkim kız arkadaşım üniversiteden mezun oldu diş hekimliği stajını yapıyor ayrılmak istiyorum haksızmıyım sizce?

2.5 yıllık bir ilişkimiz var ailesi hiçbir zaman zaten onaylamadı arkadaşları desen pek muhattap olamıyorum aramızda normal bir statü farkıda yok ucurum var nerdeyse aşkın gözü kor falan demeyin ayrılmak istemiyorum ama...
0|0
Cevapla 3 2

Sıze de stajda anlatmaktan kacanlar oluyor muydu?

Soruma he dıyenler. Sonra nereye koyarsan koy dıyenler. Bı soru sorunca yanlış anlayıp atarım bak dısarı dıyenler. hıc hak etmediğim şeyler yasanıyo bazen. Size de arada oluyor mu? Normal olan benım bence ama sankı...
0|0
Cevapla 2 0

Erasmus ile staj yapmak dönem uzatır mı?

Erasmus öğrenim hareketliliğinde dönem uzuyor evet ama staj hareketliliğinde dönem uzuyor mu bilmiyorum ön lisan öğrencisi 1. Sınıfım 2. sınıfta Erasmus staj hareketliliğine başvurmak istiyorum ama danışman hocam pek...
0|0
Cevapla 1 2

Web sitesi yapan bir şirkete stajyer olarak başvurduğumu düşünün?

Web'le ilgili ne gibi projeler önerebilirsiniz, sorarlarsa sunmak için. "Malı Arap Faik'ten alıyoruz, Karabük'te ikinci yükleme yapılıyor" gibi cümleler kurmayayım, anlatacak bir şeylerim olsun. Html, css, js + asp. net...
0|0
Cevapla 0 2

Stajyerim ve stajdaki basimda olan kisi ikidebir yari saka yari ciddi bana hakaret ediyo ben de staji birakmayi dusunuyorum?

Okadar sinirimi bozduki staji birakmayi dusunuyorum cunku gecmem ve kalmam onun elinde ve baska biyerde yeniden yaparim daha iyi diye dusunuyorum. Ama ikidebir motivede ediyo ama dedim gibi yari saka yari ciddi hakaret de...
0|0
Cevapla 3 3
2 ay

Yeni ehliyet alan var mı, stajyer sürücü uygulaması nedir?

İlk 1 sene stajyer sürücü uygulaması varmış bu ne demek? 1 yıl sonunda yine mi sınava girilecek?
2|2
Cevapla 3 7
0|1
Cevapla 1 4

Stajer olarak başvurduğum yere sonrası için maaş konusunu nasıl açarım?

Stajer olarak 20-30 yere başvurdum biri döner herhalde diye yarısı olumlu olarak döndü. Bu kadarını ben de beklemiyordum. Son sınıf öğrencisiyim ve birkaç aya işe dönüşmesini istiyorum. Konuştuğum şirketler de böyle...
1|0
Cevapla 1 6

Hayatımda ilk kez öğretmenlik stajına gidiyorum. Öğretmenler odasına mı gitmem gerekiyor?

Öğretmenlik stajı için Edirne’de meslek lisesine gideceğim. Öğretmenler odasına girme hakkım var mı acaba?
0|2
Cevapla 3 5

Staj yapmak istemiyorum?

Bana hiçbişey göstermiyolar orada olunca çok geriliyorum stresli oluyorum bugün yapmam gerek ne yapacağım
0|0
Cevapla 2 3
1|2
Cevapla 6 8

Staj öğrencisiym okul devam ediyor , staj zamanı hasta oldum sanırım rapor alıp okula vermek lazımmış ben vermesem nolur?

Bu hareketi yapmasam nolur mı tüm eğitim hayatim çöker mı? Resmen bunu yapmadigim için çok korkuyorm ve hiç motivem yok diğer günler staja gitmek için. rapor götürmedim diye kalacağımı düşünüyorum :( napmaliyim. Okul...
0|0
Cevapla 3 1

İşletme 2. sınıf öğrencisiyim ne zaman staj yapabilirim?

4 yıllık fakülteler ne zaman staj yapabiliyor ve yabancı dil öğrensem iş bulma olasılığım artar mı?
0|1
Cevapla 1 1
0|2
Cevapla 3 11

Yurt dışı stajı nasıl olur?

Hayırlı akşamlar bir sorum olucak 2 yıllık turizm otel işletmeciliği okuyorum daha önce aşcılıkta okudum stajımı 1 ay ingilterede Yapmak istiyorum arkadaşımın babasının türk restorantı var nasıl bir yol izlemeliyim
0|2
Cevapla 1 4

Göz poliniğinde staj hemşirelik?

Ne yaptırırlar tam olarak staj gören var mı?
0|0
Cevapla 2 2

#HandeErçel 'in staj projesi olan "EXSILIUM" sergisi 2-8 Mart tarihleri arasında sergilenecek. Sergiyi merak ediyor musunuz?

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Fakültesi öğrencisi Hande Erçel, staj projesi kapsamında hazırladığı "EXSILIUM" adlı sergi 2-8 Mart tarihlerinde sergilenecek. Hande Erçel ve arkadaşlarının eserlerini içeren sergiyi merak...
2|2
Cevapla 9 11
2|0
Cevapla 12 1

Erasmus stajına giden var mı ülke önerir misiniz?

hibe ile geçinebileceğim, çok soğuk iklimi olmayan bir ülke arıyorum. zaten büyük İhtimalle yazın gideceğim. Okul öncesi öğretmenliği okuyorum nerelerde staj yapabilirim ya da bu yerleri bulabileceğim bir sayfa var mı...
0|1
Cevapla 0 2

İyi fabrikalarda staj nasıl yapılıyor?

Basvurular internet üzerinden mi oluyor yüz yüze mi gidip konusmak lazım? Bide ben yazın staj yapmıstım o yeterli olur mu
0|2
Cevapla 0 3

Staj için para mı yatırmak gerekiyor?

Teknopark staj başvurularına baktım. Böyle bir şeyle karşılaştım.
0|0
Cevapla 1 1

Stajyer hekime dolgu yaptırılır mı?

Fiyat açısından çok uygun oluyor ve uzman hekim kontrolünde yapıyorlarmış. Sadece dolgu işlemi yaptırıcam. İlerleyen süreçte sorun yaşarmıyım?
0|0
Cevapla 1 1

Staj şartnamesi tam karşılanmalı mı?

Staja dair bilgim oldukça kısıtlı bu yüzden soruyorum makine müh okuyorum 2. Sınıfım staj başvurusu yapıcam 2 staj var totalde şu an 1 tanesini yapmama izin var. Atölye stajı, şartnamede talaşlı plastik döküm kaynak...
0|0
Cevapla 0 1

Kosova Priştine Universum'da hukuk fakültesinde okuyacağım. Mezun olduktan sonra, stajımı Ankara Adliyesi'nde yapabilir miyim?

Arkadaşlar , bu eylülde ücretli bir şekilde Hukuk fakültesini Kosova'da okumayı düşünüyorum oradaki eğitim sistemi Türkiye'deki ile aynı mezun olduktan sonra Türkiye'de savcı olmak istiyorum fakat mezun olduktan sonra...
0|2
Cevapla 2 8

Yazın staj yapmama rağmen staj dersi alıcam, bu neden olabilir?

Yerel yönetimler okuyorum 2. sınıf öğrencisiyim yazın staj yapmama rağmen staj dersi alıcam bu neden olabilir
0|3
Cevapla 1 7

Üniversitede staj yeri bulmakta zorlandınız mı?

Moda tasarım öğrencisiyim ve staj yeri bulmam gerekiyor 2. dönem tamamen staj olacak ve 30 40 tane firma aramama rağmen stajyer alımı yapmıyoruz diyorlar çok üzülüyorum arkadaşlarımda bu sıkıntıları her öğrenci yaşar...
0|0
Cevapla 0 4

Üniversite stajımı istediğim şehirde yapabilir miyim?

Başka bir şehirde yapabilir miyim? Başka şehirde yapmak zor mudur? Yaz stajımı güzel yazlık bir şehirde yapmak istiyorum buna çok ihtiyacım var. Böyle bir şey mümkünse kyk yurdunda kalabilir miyim yine?
1|0
Cevapla 8 6

Ehliyetimi kaybettim ve yenisi çıkarttım tekrardan stajyer mi oluyorum?

Cüzdanımı kaybettim ve içinde ehliyetimde gitti yeniden ehliyet çıkarttım ve ordaki görevli ehliyet tarihin yenilendi dedi yani ben tekrardan stajyer sürücümü olacağım yoksa ehliyetimib son kullanım tarihimi yenilendi?
3|1
Cevapla 2 7

Staj yapmadan dikey geçiş yapabilir miyim?

Staj yapmadan dikey geçiş ile lisans bölümüne yerleşebilir miyim
0|0
Cevapla 1 1

Ben tıp okuyorum da 2. Universitem staj yapabilir miyim?

28 yasindayim 2. Universitemi okuyorum. Staj yapabilir miyim. Insanlar alay eder mi?
0|1
Cevapla 2 4
1|1
Cevapla 2 5

Doktor ya da stajyer doktor varsa lütfen yardımcı olsun? ?

yaklaşık 3 ay once yatakta yatarken sol kurek kemıiğime ağrı girdi nefesım kesılıyordu ayrıca sırtımda ağrı vardı acıle gıtıım ciğer roontgenı ekg ıdrar kan testı yaptı doktor acılıyet gerektıren bısey yok dedı hepsı...
0|0
Cevapla 3 4

Stajyer personel ilişkisi arada 15 yaş var olur mu?

Ben 20 o 35 yaşında ben seviyorum o da bana hep şey diyor bende seni seviyorum ama senin kadar değil zamanla oturacak bunlar
0|0
Cevapla 2 5

Staj yaptığım yerde işe girebilmek için ne yapmalıyım?

Şirkette ekip ekip çalışılıyor. İşe alınırken de soruyorlar ekibin başına nasıldı puanlama yapıyorlar. Ben bi yıldır orada staj yapıyorum ama ekip başım benden hoşlanmıyor aklı işte değil tarzı şeyler söylemiş beni...
0|1
Cevapla 3 10

Staj Hakkında Yardımınız Lazım pls?

Selam, ben 12. Sınıf staj öğrencisiyim bi sorum olacaktı... Üniversite için hazırlık yapmak istiyorum lakin staj günleri beni çok yoruyor bünyem kaldırmıyor buna lakin evde küçük kardeşime okuma, yazma, +(konuşma...
0|0
Cevapla 2 5

Hastanede staj yapıyorum, sorumlunun tavırları değişti. Nedendir?

Hastanede staj yapıyorum stajda odada 4 kişiyiz bir müdür var bir de stajdan sorumlu orada tekniker bir adam var diğeri de stajyer bir çocuk, bu sorumlu adam başlarda benle hiç konuşmuyordu, ne günaydın derdi ne de...
1|7
Cevapla 1 23

Stajyer güzellik merkezi işi arıyorum?

Alsancakta veya buca da stajer çalıştırabilecek iş arıyorum meseme geçicem devlet artık para vermiyor yeni giren stajerlere iş yeri karşılıyacak tırnak veya cilt bakımı olur elimden gelir öğrenmeye çalışırım
0|0
Cevapla 1 6

Stajda çekilen fotoğrafları paylaşmak yasak mı?

Öğretmenlik stajındayım ortaokullara giriyoruz. Fotoğraf çekildik bir sürü. Bunları instagram hikayemde paylaşmak istiyorum. Yasak mı bilgisi olan var mı? Hocalarımla falan da takipleşiyorum da
0|2
Cevapla 2 3

Bursa İçinde Lise Stajı İçin Stajyer Alan Bilişim Ajansı Biliyormusunuz?

Seneye staja başlayacağım fakat hocalarım şimdiden yer ayarla yoksa yer bulamazsın dedi. Bilişim bölümüne ilgim yoğun hatta direkt Bilişim bölümünde okuyorum CSS HTML dillerini yeterli derecede biliyorum (kendi çapımda...
1|1
Cevapla 4 3

Bilgisayar Programcılığı okuyorum nerelerde staj yapabilirim?

merhaba ben pc Programcılığı 2 sınıf okuyorum yarı dönemden sonra staj yapmam lazım nerelerde yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim
2|0
Cevapla 3 4

Stajimdaki Hafız ve tesettürlü kız ile nasıl konuşabilirim?

Lütfen adam akıllı şeyler söyleyin saçma yorum yapacaklar yapmasın kız güzel birisi uzun boylu narin bir kız ama ondan daha önemlisi tesettürlü yani çarşaflı ama yüzü açık çok iyi uyguluyor tesettürü erkeklerle de...
0|0
Cevapla 4 2
0|0
Cevapla 0 4

12. Sınıfta, muhasebe bölümünde okuyorum. Haftada 3 gün staja geliyorum ama iş vermiyorlar. Stajda ne yapabilirim?

12. Sınıf muhasebe bölümünde okuyorum ve haftanın 3 günü staja geliyorum bu geldiğim günler de hiç vakit geçmiyor ne iş ne başka bişey veriyorlar 10 saat boyunca oturuyorum bi öneriniz var mı?
1|0
Cevapla 4 6

Staj gördüğüm iş yerinde yaşça büyük birisi ilgimi çekiyor olur mu sizce?

Arada görüyordum iyi birine benziyor. Mesela şöyle iş çıkışı önlerinde yürüyen güzel fizikli tayt giyen kıza bakmıyordu mesela, yanında ki arkadaşı kasaya bak demişti ona, o da bakma boş ver dedi. Bizde onların hemen...
0|3
Cevapla 7 10
1 2 3 ...26
YÜKLENİYOR...