Keşfet

Bim Soruları

Bime protein tozu gelmiş 850 TL alınır mı sizce?

Ben aldım, ne kadar kötü çıkabilir ki?
0|0
Cevapla 3 2

Bir vatandaş: ''Şişe su BİM’de 3,25 TL, büfede ise 10 lira, ben niye küçük esnafı koruyayım'' demiş. Haklı mı sizce?

Ben 4-5 senedir falan hiç alışveriş yapmıyorum bakkallardan ve tekellerden. Su ve alkolü bile büyük marketlerden alıyorum. https://twitter.com/anindanet/status/2023268603752239522?ref_src=twsrc%5Etfw
0|1
Cevapla 1 8

14 şubatta bimdekiler izin alabiliyor mu?

Bimde hoşlandığım biri var bu hafta öğlenci olması gerekiyordu 11buçuk gibi arabası marketin kapısının önündeydi bugünde öğlenci yani akşam 21de bitiyor mesaisi öğlenci olmasa bile 17de çıkar zaten ama 16da ne arabası...
0|0
Cevapla 1 2
0|2
Cevapla 4 4

BİM De Çalışan Kadınlar Neden Mutsuz 😓 ?

Bimde çalışan kadınlar çok mutsuz
0|1
Cevapla 4 8

A101 mi Şok mu BİM mi, işe girmek için hangisinin çalışan hakları daha iyi?

finans mezunuyum henüz iş bulamadım hakları en iyi olan a101 şok BİM hibi marketlerden hangisine başvurmak lazım
0|0
Cevapla 1 5

BİM maaşım 42.300 yatmış iyi mi sizce?

ama çok zor istifa etmeyi düşünüyorum
1|3
Cevapla 2 11

Bimcell e geçiş yaptım alırım hayırlı olsun siz hangi GSM operatörü kullanıyorsunuz?

Vodafone i 5 Yıldır kullandım fakat son zamanlarda yüksek fiyat artışı nedeniyle Bimcell e geçiş yaptım fiyatları bayağı uygun peki siz hangi GSM operatörü kullanıyorsunuz
1|0
Cevapla 5 4

Turkcell, Türk Telekom, Bimcell yeni hat fiyatları 2026'da ne kadar?

Yeni hat almak istiyorum ama fiyatlarını bilmiyorum yeni hat fiyatları ne kadar Turkcell Türk Telekom bimcell gibi yerlerin fiyatları ne kadar 2026
0|0
Cevapla 2 2

Yurtdışında kapanan Bimcell hattımı tekrar nasıl açtırabilirim?

Merhaba. Benim bimcell numaram vardı şimdi yurtdışındayım ve numaram kapandı. Onu nasıl açtırabilirim bir bilgisi olan var mı?
0|0
Cevapla 1 1
0|0
Cevapla 2 2

Bimde müdür yardımcısı olup işletme okuyan biri mağaza müdürü hemen olur mu şube değişir mi?

Buncocuk 3 yıldır bimde 1-2 yıldır müdür yardımcısı 23 yaşında hemen müdür falan olur mu
0|0
Cevapla 1 4
0|0
Cevapla 0 5
0|2
Cevapla 2 1

BİM de çalışıyorum full time ve artık yoruldum eve geliyorum ayağa kalkamıyorum neden bu kadar zor bu market işi ne yapim çkım mı?

4 gün sevkiyat var beni 4 günde sevkiyata yazıyolar sabah 7.30 da kalıyorum gidiyoyrum 18 da çıkıyorum 2 tane daha erkek var ama onlar iş bilmiyor yanan ben oluyorum ne yapcam
1|0
Cevapla 3 3
1|0
Cevapla 2 4

BİM'de yeni başlayan kasiyer kıza bile şansım yoksa sorun bende mi toplumda mı?

Çok güzel değildi suratı akneyle dolu sivilceyle dolu esmer ve ortalama altı bir kızdı ama onda bile şansim yok çünkü bkdan bir toplumun içinde yasiyorum.
0|0
Cevapla 2 3

Neden her zaman BİM kasasının anahtarı hep karşı kasada olur?

Ne zaman bimden alışveriş yapsam karşılarım bu durumla 🙂
3|8
Cevapla 8 19
0|4
Cevapla 4 3

BİM market müdürü ve kadın personelin taciz, hakaret ve mobbingini CİMER’e nasıl şikayet edebiliriz?

Arkadaşlar zincir market olan BİM Marketin, Evli 2 çocuklu erkek müdürü, kadın sevgilisi olan ve nişanlıyım diye ortalıkta gezinen ve bizleri rahatsız eden kadın personelini savunup, bizi hor görüp, arkamızdan ciddi bir...
0|0
Cevapla 2 0

Bim’de çalışan hoş kızla nasıl düzgün ve rahatsız etmeden tanışabilirim?

Bimde çalışan bir kız var çok hoş tanışcam ama orada çalışan nasıl tanışırım
0|0
Cevapla 4 4

BİM’den bir şey ödünç aldım, güvenlik kameralarıyla başım yanar mı sicile işler mi?

bimden bişeyi ödünç aldım sonra başka bime girdim bana bakıp omu değilmi bilemedim gibi konuştular bende gidip bi sorun mu var dedim her zaman geldiğim yer neden ters baktınız dedim biz her zaman bakıyoruz dedi bende...
0|0
Cevapla 5 2

Bim’de yeni bayan müdürüm sürekli mobbing yapıyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba ben 1 aydır binde çalışıyorum ve orada sinirimi bozan bı kadın vardı başka bölge de müdür dün itibariyle bizim müdür oldu bana çok mobibg uyguladı gördüğü yerde ve bu kadınla hemseriyiz yarın onunla...
0|0
Cevapla 1 2
1|0
Cevapla 2 11

A101 mi bimde mi işe girmeliyim?

Hangi markette yükselmek kolay ve maaş iyi sizce
0|0
Cevapla 3 9

Bimde çalışmak?

Aklınız varsa marketlerden uzak durursunuz ne sosyal hayatınız kalıyor ne hayat enerjiniz. Geç saatlerde eve geliyorsunuz yorgunluktan hemen uyuyorsunuz gündüz olunca da kahvaltı yapıp yine işe gidiyorsunuz. İş...
0|0
Cevapla 5 7

Sizce Bimdeki tatlılardan hangisi?

Fırın sütlaç mi supangle mi profiterol mu kadife tatlısı mi eklermi
0|1
Cevapla 5 7

BİM de çalışmayı tavsiye eder misiniz?

BİM de çalışan varsa şartlar neler iş olarak ne yapılıyor maaş vs bahsedebilir misiniz 🙏🏻
0|1
Cevapla 4 3

Bimde çalışmak?

Ne düşünüyorsunuz?
0|0
Cevapla 2 6

Bimdeki kadife tatlısının tarifi lazım?

kızlar var mı aranızda yapan ya böyle tadı tam aynı ya da çok yakın olan
1|1
Cevapla 1 3

BİM de personelim 1 izin günüm var onu da pazardan pazara yazıyorlar sürekli ölmekten beter oluyorum ne yapim sizce çıkım mı?

Borcum var biraz ama burayada dayanamıyorum Kasası ayrı dert Sevkiyatı ayrı dert Müdür ayrı mal İnsanlar ayrı boş
0|0
Cevapla 0 4

Bimde yaşanan olay?

Bugün kardeşimi bime götürdüm annem gelene kadar oyalanalım dedik. Aktüel ürünlere bakayım dedim hatta makyaj süngeri ve pomponu gelmişti kutusundan çıkardım bakayım dedim o sırada annem aradı çantamı açtım konuştuk...
0|0
Cevapla 1 6

BİM çalışanları neden bu kadar umursamaz oluyorlar?

mesela fiyat etiketi bazı ürünlerde yazmadığı için mecburen soruyorum sanki küfür eder gibi cevap veriyorlar kasaya gittiğimde kimsenin özellikle bakmaması herkesin bildiği durum üstelik gördüğüm halde işini bitirmekle...
0|0
Cevapla 1 8
0|3
Cevapla 0 14
0|3
Cevapla 2 17

BİM’de çalışıyorum sormak istediğiniz bir şey var mı?

Canım sıkıldı aklıma başka bir şey de gelmedi düşündüm ki insanlar meselaa bimin neden 2 kapılı olduğunu vs merak ediyordur sjjsjs birazdan uyuyacağım uyumadan sormak istediğiniz bir şey var mı?
0|3
Cevapla 3 21

Türk Telekom/bimcell hattım 18 TL lazım bunu nasıl yüklerim lira paylaşma nasıl olur?

18 TL açıkta kalıyor ya off nasıl yapicam 270 yüklemem gerek ama istediğim rakamı yükleyemiyorum 150 250 350 böyle yükleme yapiliyor
0|1
Cevapla 1 0

BİM market ürünlerinden en sevdiğin hangisi?

10 tl ama enfes bu ne ya Mis gibi buram buram çilek kokusu ve dolgusu var. Bayıldım deneyin acilen...
0|6
Cevapla 4 11

Mahallemdeki bimden küçük Milka çikolata çaldım sorun olur mu?

Bilmiyorum içgüdümle hareket ettim ve çaldım o an
0|0
Cevapla 3 7

BİM ya da şokta çalışmak?

Partime kaç saat çalışıyorlar
0|0
Cevapla 1 4

BİM çalışanı beni dolandırdı onu nereye şikayet edebilirim?

Bugün bir ürün satın aldım. Kasaya ödemeye geçtiğimde fişe baktığımda, ürünün fişteki fiyatının etiketteki fiyatından 3 kat daha pahalı olduğunu gördüm. Kasadaki çalışana, "Aldığım ürünün etiketindeki fiyat farklıydı,...
0|1
Cevapla 2 12

İPhone kulaklik bimde ayuzbirde var midir?

100-200 tlye kulaklik var midiir iphone icin Şu an acil lazim oldu da trendyol vs vs siparis edemem yola cikicam otobus de izlicem, vad midir
0|0
Cevapla 3 5

Bimde çalışan çocuk ilk sanaldan bana yürüdü sonra çekip gitti ilk ben önemsemedim ben ne yapım buna umut verdi gitti?

Bide benim ağzımı yokluyor bişey varsa sende söyle diye bime gidip laf mi atım ne yapim
0|1
Cevapla 0 6
0|3
Cevapla 9 31
1 2 3 4 ...29
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨