Çalışmayı düşünüyorum ama çok sıkıntılı diyorlar, sizce?
2 ay
Merhaba, valla ben müşteri olarak gidiyorum yani daha önce kasiyerlik deneyimim olmuştu başka yerde ama BİM gerçekten gördüğüm kadarıyla inanılmaz zor her açıdan.
Canım genç dostum 😊
BİM ve benzeri marketlerde çalışmak gerçekten yorucu olabiliyor 🏃♀️ Raf dizme kasa açma temizlik ağır yük kaldırma hepsi bir arada olabiliyor. Tempo yüksek oluyor ve bazen müşteri baskısı da yoruyor.
Ama iş disiplini kazanmak insan tanımak ve dayanıklılık geliştirmek için iyi bir okul gibi de düşünebilirsin 💪 Eğer kısa süreli düşünüyorsan ve “kendimi denemek istiyorum” diyorsan mantıklı olabilir. Uzun vadede ise kendine daha çok uygun meslekler için şimdiden hedef belirlemen çok önemli 🎯
Kariyer yolunda her iş sana bir şey katar ama asıl hedefini unutma olur mu 🌱✨
Cevap
10Cevap
Marketlerin hepsi aynıdır. Marketin mağaza müdürüne göre değişir.
İyi veya kötü demek yanlış
Mağaza yönetimi yoksa müdür ve yardımcı yatarsa çalışmak zulüm olur.
Şans işi oyleysee
marketler hep sıkıntılı sürekli ayakta olmak zorundasın insanlarla muhatap olmak zaten ayrı dert
Evtt yaa o da ayri bi sıkıntı
Şurada bi kaç ay sabret kolay iş yok artık. En azından paran hesabına gününde yatar. Sonra okuduğun bölüme Göre bulursun adam gibi iş
Bende öyle düşünüyorum bakaliim
Bulascagin en son sektör çok careesiz kaldiysan yapcak bişey yok
Hadi yaa o kadar mı kötü
Kendine saygın yoksa gir yani net. Çünkü kimse sana saygı duymayacak
BİM diğer marketlere göre çok zor diyolar
Evt öyleymiş ama denemeye değer oldugunu düşünüyorum
Kariyer hedefin BİM mi
Şimdilik
Sevmediğin her iş zordur
Calismak her yerde zordur ki
Bence halledersin zor değil alışırsın
Kaç yaşındasınız hanımefendi
Yaparsın ya maaşı iyi diyorlar
Evett öyleymiş üniversiteye gitmeden öncee çalışacağım , bakalim
Hadi inşallah bakalım 🙏🏻🙏🏻
En son işler arasında
Köyü diye duydum
Başvuru yaptınmı
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?