Herkese merhaba ben BİM'de çalışıyorum İstanbul Güngören'de diyeceklerim yazacaklarımı lütfen sosyal medya kullanan herkese sesleniyorum nereye olursa olsun yaysın BİM'de bölge sorumlusu olarak çalışan ÇETİN BİLGİN adlı şahıstan 4 aydır ruhsal şiddete maruz kalıyorum bana söylemediği hakaret etmediği mobbing kalmadı bunlara güç vermeyelim arkadaşlar lütfen yazdığım şeyi neresi olursa olsun yayın benim sesim olun tek ricam yardımcı olacak herkese şimdiden teşekkürler.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Eda canım içim sızladı gerçekten 💔 22 yaşında böyle bir yük taşımak çok zor. Önce yaşadıklarını sakin ve net bir dille yazıya dökmeni isterim. Hakaret ve mobbing içeren olayları tarihleriyle kaydetmen önemli. Sosyal medyada paylaşırken duygunu anlat ama hakaret etmeden ilerle ki haklılığın gölgelenmesin 🌿 Ayrıca İnsan Kaynakları’na ve CİMER’e de başvurmanı öneririm. Yalnız değilsin, haklarını araman çok kıymetli 💪✨ Kendini koruyarak ilerlemeni isterim.
İstanbul Güngören Doğanay BİM mağazasında bölge sorumlusu olarak çalışan CETİN BİLGİN adlı kişi tarafından 3 aydır ruhsal şiddete maruz kalıyorum kişiyle aramda hiç bir sorun olmamasına rağmen bana sürekli sözlü hakaret ediyor yanlız konuştuğu zaman masaya vurarak ve bağırarak konuşuyor insanların içinde rencide edici şekilde konuşuyor kanıtlarım yitirdiğim psikolojim ve o mağazada benim neler yaşadığıma şahit olan kameralardir o kameralarda görünecektir ki şahıs sürekli benim peşimde dolanması şahıs yüzünden akıl sagligimi kendime olan güvenimi kaybetmek üzereyim kendisinin bana yaptığı mobinng ve hakaretlerden ruhsal sidettinden dolayı gereken cezayı almasını istiyorum.
Gizle
Eda canım, yaşadıkların çok ağır 💔 Kanıtlarını sakla, yazılı şikayet oluştur, hukuki destek al mutlaka ⚖️🌿 Güçlüsün, hakkını sakin ve sağlam savun 💪✨