Sosyal medyada size küfür ve hakaret eden kişilere karşı nasıl yaklaşım sergilersiniz? Bazen Kızlar soruyorda kişilik sorunu olanlar da yorumlara küfür yazabiliyor... buda aklıma gelmedi değil.
Sosyal Medya da Size Küfür ve Hakaret ile Karşılık Veren İnsanlara Yaklaşımınız Nasıldır?
engelliyorum çünkü sanal ortamdan biriyle kavga etmek kadar kötü bir şey yok karşıdaki kişi klavye başından rahat rahat her şeyi söylüyor bu da insanı çileden çıkarıyor normale yüzüne tek kelimeli edemeyecek tipler her türlü küfürü hakareti ediyor
bununla guru duyan insanlar var, raconu en güzel biz keseriz en iyi küfürü biz ederiz ama faydalı ilime ve insanlığa dair olumlu şeyler de en sonuncuyuzdur, hani küfür kelimesinin en zengin olduğu bir ülkenin de dünyanın en karaktersiz insanlarına sahip bir ülkesi olduğu da aklımıza gelsin sonra dünya neden türklere düşman demesinler hak ediyorlar
Dünyanın Türklere küfürden dolayı düşman olduğunu düşünmüyorum, zamanında yedi cedlerini zıplattıkları için düşmanlar. Kuyruk acıları var haklılar ne yapalım.
orasını bilemem ama küfürün ise dünyada tasvip edilmeyen bir davranış olduğunu düşünüyorum. ben turizmde de çalıştım herkes mi kötü ben onu anlamıyorum iyi bir sempati duymuyorlar hayatımızda tarihde ilişki içinde olmadığımız ülkelerin insanları damı yanlış düşünüyor, bazı şeyleri hatta çok şeyleri kendimiz de aramalıyız küfürü geçtim, dolandırıcılıkda da avrupa da en sıralardayız buda mı tesadüf :)
Koy amıcığına gitsin ne kastın awq, madem rahatsız oluyorlar küfürden kulaklarına tıkaç taksınlar, mother fucker diye söven eşekler. Dolandırıcılıkta Avrupa’da lideriz de Çin dünyanın kralı onu ne yapacağız fjfjf Çin’den de rahatsız oluyorlarmıymış
Bak sen bizim güzel yüzümüzü tanıt tek başına savaş böyle şeylerle, bakarsın seni örnek almaya başlar insanlar
ben hiçbir zaman da elin yabancısına kötü tanıtmam gerek yok bende türküm, ama imajımız belli olmuş küfür kelimesin de en zengin ülke olmamız bunu göstermiyor mu kelimeler edebiyat bir ülke de yaygın olan kişiliklerin de aynasıdır dil de öyledir üretilen kelimeler yaşanılan kültür içinde insanların davranışları ve düşünceleri ile ne olduğunu gösterir yeni yeni küfür kelimelerinin üretilmesi bunu gösterir, genel anlamda küfür dünyanın her yerinde var ama zengin olması farklı bişe Üç kağıtcılık olayına gelince, dünyanın her yerinde belli bir gram da var ama çoğunluk olması da ayrı bir sorun :) Eşeği boyayıp zebra diye yutturma düşüncesine sahip ülkeyiz buda Çine karşı iyi rakebet
Zengin olması dilimizin zenginliğini gösteriyor işte. Dilimiz zengin ki küfürlerimiz sinkaflı çıkıyor. Ayriyeten sen diğer ülkelerin içinde kaç sene yaşadında ne biliyorsun adamlar da küfürlerin şekilli hallerinin olmadığını? Ya da ne kadar yaşadında dolandırıcılığın az olduğunu biliyorsun oralar da. Nerden biliyorsun Çin’de eşeği boyayıp Midilli diye satmadıklarını.
Dilimiz ayrıca da zengin bununla gurur duyarım da zengin küfür kelimelerinden kimse gurur duymaz.. dolandırıcılık mevzusuna gelince bizim bugün yarış halinde olmamamız lazım bu ülke den kaç milyar dolar çıktı hortumlanan bide bu göstermiyormu ünvanımızı keşke alt sıralarda olsak bizim öncelikle faydalı bilim spor edebiyat alanlarında dünya da en iyilerin de olmamız lazım bunlar için uğraşmalıyız
:) yahu hay aklında bin yaşa, ayrıca ben istemez miyim türklerin bilimin sporun farklı alanlarında en iyisi olmasını bu işi yapacak insanlar var ama fırsat vermiyorlar, Güreş de Dünya Şampiyonunu bile Medya umursamazken, Saçma sapan haberleri gündemine taşır 10 kez Güreş de Dünya Şampiyonu olan birinin hava limanından yalnız çıkması bunu göstermez mi :)
Güreşte, halter de, atletizm de, futbol , basketbol ne kadar spor varsa hepsinde hedef şampiyonluk olmalı, keza bilimde müthiş kafalarımız var ama hiçbirine fırsat verilmiyor, Türkiye de genç bir çocuk mayın yiyen bitki icadı yapmıştı, çocuğu İsrail götürdü ülkeden. Böyle böyle çok fazla beyin göçü yaşıyoruz. Sonra niye geri kalıyoruz diyoruz, nasıl ileri gideceğiz ki bu göçlerle
haklısın politik kaygılar ve çıkarlar yüzünden eğitim de sporda hep geri kaldık, bişeler yapılıyorsa sırf siyasi kaygılar yüzünden yüzeysel yapılıyor mesala bir örnek vereyim (okullarda bedava kitap dağıtan hükümet, aynı şekilde eğitim sistemin de çaresiz kalıyor, 50-100 yıllık bir kalıcı sistem yerine bir dönemlik sistemler de ya da her sene sınav sisteminin değişmesi gibi,
milli eğitim bir ülkenin de karakter yapısınıda değiştirir bana kızma neden küfürcü üç kağıtci kendini polat alemdar sanan neslin büyüdüğüne şaşırma atatürk bile cumhurbaşkanı olamasaydım milli eğitim bakanı oldurdum dediğine de anlam getir :)
En İyi Cevaplar