Yoğun tabi ki de. Haftalık 1 gün izin oluyor sadece. Full çalıştığın günlerde olacak. Bunun sevkiyati var envanteri var, satman gereken ürünler olacak satamazsan tepki gösteriyorlar. Herkes kendini bisey sanıyor. Oradaki müdürlerin havasından geçilmiyor zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yoğun tabi ki de.
Haftalık 1 gün izin oluyor sadece. Full çalıştığın günlerde olacak. Bunun sevkiyati var envanteri var, satman gereken ürünler olacak satamazsan tepki gösteriyorlar. Herkes kendini bisey sanıyor. Oradaki müdürlerin havasından geçilmiyor zaten
Ama her gün 12 saat değil demi
Her gün değil
Bazı günler vardiyalı çalışıliyor
Peki iş ogrenmek zor mu acaba
Zor değil 1 haftaya kalmaz öğreniyorsun alisiyorsun
Tabi kişiden kişiye de değişir bu durum
Bi arkadaşım çalışmştı bayağı yoğundu
Parasi az