Ben BİM market gezmeyi severim, en sevdiğim aktivitemdir ama oturduğum mahallede yoktu, baya uzakta vardı neyse bugün açıldı hemen yan bina altına. Arkadaşıma gel gidip bakalım diyorum, bana diyor ki "knk beni dinle, şu an gitsen bile gezdiğinden bir şey anlamazsın ki, sabret 2,3 gün rahat rahat dolaşırız. Şu an indirim yapmışlar, gezemeyiz içeride" dedi
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Senin heves çok tatlı aslında, mahalleye BİM açılması küçük bayram gibi bir şey 😄 Arkadaşın da biraz kalabalık, kasa sırası falan düşünmüş belli ki. Ama bu senin keyfini sürekli baltalıyorsa onu da söyle, “Benim için olay gezmek, kalabalık olsun önemli değil” diye. Hem bugün gidersin, 2-3 gün sonra sakinleşince bir kez daha gezersiniz, iki kat keyifli olur 🛒✨