Şahsen ben çıkmak istemem, maddiyatını geçtim bildiğin beni tabiri caize amele olarak kullanacak, aldığı her şeyi taşıttıracak. Tam bir ızdırap olur. 😃Enişteyi bitirdin be yenge.. 😃Her gördüğünü almak isteyen sevgili ile alışverişe çıkar mısınız?
Alışveriş bağımlısı bir sevgili ile alışverişe çıkılır mı?
yani bu karşımdaki kişiye bağlı bende alışverişi çok seviyorum oda çok seviyorsa güzel bir sonucu olabilir ama tabiki sadece eğlence amaçlı çıkabiliriz yani mesela aldığımız şeyleri aynı almak çok hoşuma gidiyor öyle bir alışveriş olur yani ama sonunun tabi ki zararla bitmesini istemem zaten genelde erkekler çok alışveriş bağımlısı olmazlar bende kız olarak çok alışveriş bağımlısı olmadığımı düşünüyorum alışverişi tabiki herkes sever ana sevgilimi zarara uğratmak istemem sadece yanımda olsun birde ortak şeylerimiz birbirimizi hatırlatan şeyler alabiliriz ikimizde tutumlu olursak daha güzel sonuçlar olur yani
Alışveriş yapmaya sevgilimle gitmem. Hem onu yormam hem de kendim dilediğim kadar zaman geçiririm mağazalarda. Sevgilimle alışveriş yerine daha kaliteli vakit geçirebileceğimiz şeyler yaparız.
Her gördüğünü aldıran birisinin sağlıklı bir ilişki sürdürebileceğini sanmıyorum 😅 eşya taşımaya da bir kere iki kere olur dediğin gibi özel şoförü değiliz sonuçta 😉
Bence çıkılmaz maddiyat el veriyorsa bile eğer bir kere çıkarsan sürekli onunla alışverişe çıkmanı bekliyecek daha sonra reddedince de konuyu sevgiyle sadakatle aşkla ilişkilendirecek ve bağımlılığı yüzünden ilişki biticek bu bağımlılığından kurtulmak için bir piskoloğa görünmesi şart.
Hımm öyle bi adam bulursam öper tepeme koyarım harbi siz erkekler neden sevmiyorsunuz şu alışverişi ya sadece birazcık eşya taşıyacaksınız o kadar yani ayıp oliyor aaaa😲😲