Eşim çok kaprisli birisi, sürekli gezip alışveriş yapmak istiyor. Ne yapacağım?

Eşimle sürekli tartışıp kavga ediyoruz hayatımdan bezdim resmen talepleri istekleri bitmiyor hergün yeni bişeyle geliyor sosyal medyadan insanlarda ne görse benden istiyor beni başka insanların eşleriyle kıyaslıyor sürekli yok onun kocası böyle bunun kocası şöyle. Gezen insanları görüyor sürekli gezip para harcamak istiyor eğlenen insan görüyor ben içkili ortam sevmediğimden beni darlıyor yok eğlenmeyi bilmiyorsun yok yaşlı dede gibisin herkes gidiyor biz neden böyle mekanlara gitmiyoruz falan diye (32 yaşındayım) ayrıca hiç para var mı yok mu düşünmez yeni evliyiz dünya kadar borç var maaş anca yetiyor ama Aklı fikri tatil alışveriş gezme tozma. Bugün bir yere gittik 68 tane fotosunu yeter artık yahu biraz gezip görelim bi çay içelim foto çekmek için mi geldim ben buraya deyince hiç birini beğenmedi sosyal medyaya atmak için astı yüzünü dönene kadar bana bağırdı çağırdı zor tuttum kendimi arabadan atmamak için. Bıktım bu hava atma merakından. 29 yaşında kadın ama 18 yaşında çocuk gibi hevesleri. Eve geldi ağladı da ağladı ben köleymiyim ben ne şanssızım millet ne hayat yaşıyor bilmem ne diye. Bir değil iki değil sürekli aynı şeyler. Bıktım.. Napmam gerektiğini bilmiyorum bazen başlarım evliliğine deyip boşanma davası açarım geliyor ama cesaret edemiyorum. Bezdim kaprislerinden daha ilk seneden.. Yorumlarınızo bekliyorum.
Eşim çok kaprisli birisi, sürekli gezip alışveriş yapmak istiyor. Ne yapacağım?
Cevapla